Bella || [Bellatriks x James]

1.3K 55 6
                                    

Bellatriks zawsze miała trudny charakter. Jej ambicja i upór, zawsze dawały wrażenie idealnej Ślizgonki. Rodzice nie mogli się doczekać, aż ich córka kontynuuje tradycje.

Jak wielki skandal wywołała najstarsza z sióstr Black w rodzinie, kiedy trafiła do Gryffindoru?

Ogromny.

Na szczęście jej kuzyn, Syriusz wywołał znacznie większe zamieszanie, a więc jej pamiętny przydział ucichł na dłuższy czas.

Początkowo do Gryfonów czuła ogromną nienawiść. Była ona głównie wywołana wychowaniem w domu, na które nie miała zbyt dużego wpływu, ale także tym, że automatycznie stała się zdrajczynią krwi.

Jednak posiadała okropnie irytującego kuzyna. Syriusz za wszelka cenę chciał, aby panna Black dostrzegła w gryfonach rodzine. Zajęło mu to cztery lata, ale nigdy nie żałował. Bellatriks szybko zauważyła, że jej dom charakteryzuje się ciepłem i atmosferą przyjaźni. Nie znała definicji tych słów, ale dzięki młodszemu kuzynowi zrozumiała, czym tak naprawdę są.

Zaczęła rozmawiać z ludźmi, chodzić na mecze Quidditcha, a także zapisała się do paru klubów.

Czy rodzice byli dumni? Oczywiście, że nie. Jednak Bella przestała wracać na święta do domu, buntowała się i spędzała Wigilie z prawdziwą rodziną.

Ludzie żartowali, że jest damską wersją Syriusza.

James jak wiadomo kochał Blacka nad życia, ale jak brata. Jednak miał jego damską wersje, która stała się jego nowym obiektem westchnień.

Dlaczego?

Lily Evans stale go odrzucała i ostatecznie doprowadziła go to do szału. Rudowłosą piękność odłożył na bok, a jego serce zajęła wybuchowa Bellatriks Black.

Lily żałowała.

Związek Black - Potter był szalony. Wspólne imprezy, głupie pomysły, mecze Quidditcha, poznawanie mugolskiego świata. Żyli pełnią życia, bawili się i kochali. Do końca szkoły i zarówno po niej byli nierozłączni.

Jednak jak wszystko co piękne, w końcu się skończyło.

Wróciła Lily Evans, która wyznała swą miłość do Pottera. Uczucie Jamesa ponownie się obudziło, a to do Belli chwilowo umarło. Poniosły ich emocje, a już za niespełna dwa tygodnie wiadome było, że panna Evans jest w ciąży.

Bellatriks straciła cały swój świata. Został całkowanie zniszczony od samych podstaw.

Rozstała się z Jamesem Potterem, ale jej miłość do niego nigdy nie umarła.

Zaczęła od nowa. Chciała zniszczyć wszystko co było związane z Lily Evans.

To właśnie tego dnia Bellatriks Black ponownie znienawidziła Gryfonów.

Harry Potter ━ One Shots ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz