Huzurlu gece
Yazım hataları varsa kibarca düzeltebilir misiniz? Dikkat edemedim çünkü ♡
Rigel'in 5. sınıfa geçiş yaz günü gecesi:
Sirius tüm eşyalarını tahta bavuluna atıyordu "Bu lanet evden kurtuluyorum!" dedi sevinçle ve gülümsedi. Tüm eşyalarını tahta bavuluna koyduğunda üstündeki uzun cübbesinin cebine asasını koydu. Son kez üstünde muggle kadınların ve motosiklet posterlerinin olduğu kırmızı ve altın renklerindeki duvara baktı. Bunu yapmasıyla oldukça gurur duyuyordu.
Bavulunu kaldırdı ve hızlı adımlarla aşağı kata ilerlemeye başladı. Narcissa, Sirius'un çıkardığı seslerle kitabını yatağına bırakıp -üstündeki pijamalarla evde dolaşmanın uygun olmadığını bilse bile- odasından kafasını uzattı ve Sirius'un merdivenlerden indiğini gördü yanına doğru ilerledi "Sirius ne yapıyorsun?" dedi bir oğlana, bir elindeki bavula bakarken.
Genç oğlan yerinden sıçradı, Narcissa'nın fark etmesini istemiyordu. Evden gidiyordu ve ailesinin bunu şuan fark etmesi son istediği şeydi, ölmeden evden çıkmak istiyordu "Bilirsin... James kalmaya gidiyorum?" dedi sahte bir şekilde gülümseyerek, Narcissa tek kaşını kaldırdı ve ciddi misin der gibi baktı "Sirius açıkla!" dedi tıslarcasına, Sirius yüzünü buruşturdu. Narcissa'nın birçok yönden aile üyelerine benzemesi onu üzüyordu. O en iyi anlaştığı ve hala bu evde yaşayan kuzeniydi.
Sirius umursamadan önüne döndüğünde aşağı ilerlemeye başladı neredeyse koşuyordu, Narcissa'da arkasından koşuyordu "Sirius Orion Black! Benden kaçma ve nereye gittiğini söyle seni adi köpek?!" dedi bağırarak, biraz fazla bağırmış olsa gerek teyzesi ve amcası odasından çıktı "Narcissa ne oluyor?" dedi Walburga Black sabahlığına sarılırken. Narcissa, teyzesine döndü "Sirius bir yere gidiyor!" dedi Narcissa mızırdanarak. Sirius gözlerini sımsıkı kapadı ve kapıya doğru koşmaya başladı.
Ailenin diğer üyeleride dışarıya çıkmıştı, Rigel ve Regulus beraber Rigel'in odasında sohbet ederken bir anda oluşan kargaşa ile odadan çıktılar ve evin dışına çıkmış ailenin sesleri duyuluyordu.
Tam kapıdan çıkarken annelerinin cırtlak sesi duyuldu "Eğer gidersen bir saniye beklemeden kafanı soyağacından uçurmaktan büyük zevk alıcam!" diye bağırdı Walburga, Sirius hemen atıldı "Kafam bu evde kaldıkça uçuyor zaten! Hepiniz ruh emicisiniz birer ruh emici!" diye bağırdığında ne Regulus'a ne Rigel'e bakıyordu. Rigel'in gözleri dolmuştu, Regulus'un kolunun altına girdi ve kendisi gibi ağlayacak olan kardeşinin kolunun altında olacakları izlemeye başladı.
"Bu benim son şansım ve sizin o lanet evinize asla dönmem!" diye bağırdı ve iki elini beraber havaya kaldırıp orta parmağı dışında tüm parmaklarını indirdi geri geri yürümeye başladı. Orion asasını çıkartıp Sirius'a doğrulttu, Rigel şaşkınlıkla açılmış gözlerle babasına baktı ve babasının üstüne doğru koşmaya başladı.
Yapacağı şeyden sonra alacağı cezayı düşünmek içinde bir sıkıntı oluştursa bile umursamadan babasının üstüne atladı "Siktir.." diye mırıldandı. Tüm aile şok olmuş şekilde Rigel'e bakmaya başladı. Rigel kafasını kaldırıp Sirius'a baktı "Aptal bir muggle gibi bakmayı kes ve kaç!" dedi bağırarak, Sirius arkasını dönüp hızla uzaklaşmaya başladı.
Rigel ayağa kalktı ve kafasını yere eğip ellerini önünde birleştirdi "Üzgünüm baba" mırıldandı. Annesi yanına geldiğinde kolundan çektiği gibi eve sürükledi.
Genç kız başına gelecekleri tahmin edebildiği için oldukça korkuyordu. Arkasını dönüp Regulus'a baktı ve ağzını oynatarak 'yardım et' dedi. Regulus çaresizce kardeşine bakmakla yetinmek zorunda kaldı. Bellatrix, Regulus'un koluna girdi ve onu içeriye götürdü. Narcissa ise Rigel'e acı dolu bir bakış attı ve içeri girdi. Orion ise üstünü çırptı, bir süre sokağa bakıp Sirius dönecek mi diye bekledi. Dönseydi muhtelen onu öldürecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black's future||marauders' time
Fanfiction"Siktiğimin geleceğini değiştiremem bu bir felaketle sonuçlanır!" Rigel Walburga Black'ın hikayesiyle karşınızdayım Regulus Arcturus Black'ın ikizi, Sirius Orion Black'ın kız kardeşi ailesine bağlı bir safkanın yaşamını olumlu ve olumsuz yanları ile...