Episode IV| İnvidia

429 32 52
                                    

Kıskançlık

Kısa bir bilgi:Zamanları hızlı atlıyorum biliyorum ama genelde mezun olduklarında olanlar için yazılan bir kurgu olduğu için 6 ve 7  ağırlıklı olacak

Ayrıca 'ağabey' kelimesi bana çokta içten gelmediği için abi diye yazıcağım umarım rahatsız olmazsınız olursanız belirtin düzeltirim 

1-2 ay sonra:

Rigel ve Ashley bahçeye çıkmış gece yarısı tepsi gibi ayın pırıl pırıl parlayacağını bildikleri için gökyüzüne  bakıyorlardı "Gece yarısı bir kurt adamla karşılaşırsan ne yapardın?" diye saçma bir soru sordu Ashley, Rigel biraz düşündü ona göre kurt adamlar korkunç yaratıklardı ve yaşamayı hak etmiyorlardı, hiç düşünmeden bir kurtadam öldürebilirdi daha fazla düşünmeden konuştu "Kesinlikle onu öldürürüm,  canımı seviyorum ayrıca öyle lanetli yaratıkların yaşamaya hakkı yok! Peki ya sen? " dedi.

Ashley  tam emin olmasada tereddütle başını salladı kafasını salladı o sırada bir ses duyuldu "Vay, Black demek yaşamaya hakkın olduğunu düşünüyorsun" dedi Jade alayla, Rigel istemeden bile olsa Jade'in gerçekten sevdiği birini çok üzecek bir demişti ve Jade bunu duyup sessiz kalamazdı ayrıca birinin Rigel'e mükemmel olmadığını hatırlatması lazımdı.

Rigel arkasını dönüp ayağa kalktı " Elbette öyle düşünüyorum Potter, hadi ama bir kurt adamın kendinden daha değerli olduğunu mu düşünüyorsun?" dedi ukalaca Rigel'e göre tüm insanların içinde bencillik vardı her zaman kendi canlarını seçerlerdi. "O 'ben çok iyi biriyim' havanı bir kenara bırak Potter gerçekleri düşün!" diye devam etti sesi birazcık yüksek çıkmış gibiydi. Jade hafiften kızın deli olduğunu düşünmeye başlamıştı fakat kaçacak hali yoktu hem eğlence yeni başlıyordu.

Jade'in arkasından gelen James, Sirius ve Remus konuşmanın bir kısmını duymuş fakat fazla bir şey anlamamıştı. İlk Sirius geldi ve Jade'in omzuna kolunu koydu. "Selam küçük kardeşim" dedi. Jade, Sirius'a yandan bir bakış atarken Rigel, Jade bakmayı kesip Sirius'a döndü "Merhaba Sirius" dedi sahte bir şekilde gülümseyerek. Remus,James'ten destek alırken yavaşca ilerliyordu. Bitkindi ve aslında onu barakaya götüreceklerdi fakat Sirius kan bağı olan kız kardeşini, kız kardeşi gibi gördüğü kişiyle konuşurken görünce merak etmişti. Jade hafifçe  gülümsedi ve Sirius'a döndü sanki Rigel'in dediğini duymamış gibi "Selam abiciğim " dedi, Rigel ona kötü bir bakış atarken Sirius pek umursamadı.

Rigel dibinde olan  Ashley'e sessizce "onu öldürebilir miyim?" dedi, Ashley olumsuz anlamda başını salladığında " O zaman onu taşlaştırırım" dedi yine fısıltıyla ukalaca asasını hızla çıkardı ve kızıl saçlı kıza çevirdi, Çapulcular-ki bunun içinde 'minik' çapulcuda var- ne olduğunu anlamadan "Petrificus Totalus*" dedi asasını sallarken kız bir anda taş kesildiğinde kıza "Bir daha asla ama asla beni sinir etmek için veya ne amaçla yapıyorsan abime 'abi' deme!" diye bağırdı Rigel ve Asasını sallarken "Protego**" diye mırıldandı.

Ufak koruma kalkanı onu ve Ashley'i korurken kapının önüne varmadan kısa süreliğine kalkanı indirdi ve geriye dönüp asasını Jade'e doğrulttu "Çözül***" dedi oldukça sinirlenmiş olan James Potter kalkanı indirmesini fırsat bilerek asasını salladı, "Sersemlet!****" dedi neredeyse bağırır gibi, Rigel geriye doğru uçarak savrulurken, Ashley "Merlin aşkına" diye mırıldandı. İşte şimdi kargaşa olacaktı  çünkü Rigel her zaman intikam almaya odaklanmış bir insandı.

Rigel ayağa kalkmış  hışımla  giderken Ashley arkasından gitmeden önce "Aman kendine dikkat et Potter!" diye bağırıp koşarak Rigel'in arkasından gitti. James bunu tehdit olarak algılamış olsada bu aslında gerçekti. Rigel intikam istediğinde oldukça saçma davranır ve hırs gözünü kör ederdi.

Black's future||marauders' timeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin