Episode I |initium

1K 57 100
                                    


Başlangıç


İkiz kardeşi Regulus'la kahvaltı için aşağı inerken korkuluklardan kayan abisiyle yerinden sıçradı,annesinin "Kanı bozuk bu evde neler yaptığına dikkat et!" diye bağırması içten içe onu yiyip bitiren şeyi hatırladı 'ya bende slytherin dışında bir binaya seçilirsem' diye düşündü Rigel eğer slytherin olmazsa bir kanıbozuk  olacaktı ama bu düşünceyi hemen aklından sildi öyle olamazdı o slytherin olacaktı başka bina mümkün bile değildi.

İkizi ile yemek odasına girdikten sonra en sevdiği kuzeni Bellatrix'in yanına geçti.Bellatrix ,ikizinden ve ondan sadece 2 yaş büyüktü. Rigel aile büyüklerinin gelmesini ve masaya oturmayı beklerken Sirius oturmuştu bile Rigel ,abisinin yanına gitti "Sirius ne yapıyorsun?Çabuk kalk aile büyükleri gelmeden otursan annemin kızıcağını biliyorsun.Bari bugün uyumsuz bir şey yapma lütfen!"dedi fısıltıyla abisi omuz silkince 'hıh'layıp bir şey demeden Bellatrix'in yanına gitti.

Walburga içeri girdiği an Sirius'un kolunu tuttuğu gibi masanın hafif uzağına çocuklara doğru ittirdi "Bugün kardeşlerinin asası olacak, bu özel günü mahvetmeye çalışma" dedi Walburga Black.Annesinin konuştukları üzerine abisine bilmiş bir bakış attı Rigel ona göre hak etmişti hatta daha fazlası bile olabilirdi belki.

Tüm aile büyükleri gelince Kreacher yemekleri masaya yerleştirdi her zamanki asık suratı herkese moral verdi (!).  Tabaktaki peyniri çatalla iki parçaya ayırıp ağzına attı ikizi Regulus'a bakınca tabağındaki zeytinlerle oynadığını fark etti " Reg  zeytinlerle oynamayı kes aç kalıcaksın" diye fısıldadı ikizine,Regulus ise başını sallamakla yetindi.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Aile üyeleri cisimlenerek Diagon yoluna geldi,Rigel annesinin elini sıkıca tutmuş daha yeni yediği kahvaltıyı kusmamak için kendini zor tutuyordu. Kendini toparladığında abisinin çoktan gittiğini gördü 'arkadaşlarını kardeşlerinden daha fazla sevdiğini' düşündü suratı düştü bir anda. Sirius ne buluyor onlarda bir türlü anlamıyordu kardeşleri asa alacaktı ama o yanlarında bile değildi.Regulus ,Rigel'in omzuna elini atmış annelerinin peşinden gitmesi için kızı  sürüklüyordu çünkü Rigel'e kalsa yolun ortasında kalmıştı ikiside.Ailelerinin peşinden gittiler belki kaderlerinden ipuçları içeren o eşyayı almak için  bir dükkanın önüne gelene kadar.

Ollivander'in asa dükkanına girdi ikili ,ailenin geri kalanı dükkanın önünde bekliyordu. Etrafa bakırken Mr.Ollivander tezgahın arkasında belirdi "Mrs. ve Mr. Black size nasıl yardımcı olabilirim" dedi asa ustası küçük çocuklara dönerek

"Asa Mr.Ollivander ,asa almaya geldik" dedi Regulus ve bir adım öne çıktı .Ollivander dükkanın arkasına gitti birkaç asa ile geri döndü.

Regulus ikinci asayı denediğinde uygun asa olduğunu Rigel bile anlamıştı "Unicorn kıllı özlü,akasya ağacı,30 santim,hafif esnek.İlginç bir seçim Mr.Black akasya ağacı her büyücüyle uyum sağlamaz" dedi Mr. Ollivander asayı geri kutusuna koydu.

Şimdi sıra Rigel'deydi tezgahın önüne geçti Ollivander dükkanın arkasında yine kaybolmuştu,elinde tek bir  asa ile geri dönmüştü "Unicorn kıllı özlü,akasya ağacı,25 santim,esnek değil ikizinizle aynı sayılır Mrs. Black sadece yeniliklere daha kapalı gibi duruyorsunuz belki bu asa sizi seçmiştir" dedi asayı uzatırken asayı eline aldı Rigel salladığında raftaki asalardan bazıları düşmüştü kafasını olumsuz anlamda salladı arkaya gitti elinde başka bir asayla geldi asayı bana uzattı.Sirius'un asasına benziyordu

"Dut ağacı,30 santim,ejderha yüreği özü,sert"dedi adam asayı aldı küçük büyücü salladığında masadaki kitap yere düştü kız asayı geri bıraktı.

Black's future||marauders' timeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin