Yolculuk
Küçük kız istediği 'evcil hayvan dükkanına' gidememişti ama bu dükkanda idare edebilirdi ikizi çoktan bir baykuş seçmişti, sıkıcı siyah bir baykuş, aynı evdeki gibi ama Regulus ailesiyle haberleşmeye önem veriyordu bu yüzden bir baykuş seçmeyi mantıklı buldu kardeşi ise daha ilgi çekici bir şey ararken arkadaki bir kafeste ters durmuş uyuyan bir canlı görmüştü yarasa. Eğitimli yarasalar olduğunu biliyordu ve muhtelen meyve veya böcek yiyen yarasalardan falandı . Rigel istediği hayvanı bulmuştu fakat normal yarasalardan farklı olarak bu yarasa albinoydu harika gözüküyordu İkizi aynı fikirde olmasa gerek yarasaya sanki korkunç bir yaratık gibi bakıyordu ikizine döndü "Korkma ısırmaz Reg kafeste" dedi gülerek hiçbir zaman hayvanlardan korkmamıştı aralarında özel bir bağ vardı sanki kafesi aldı.Satıcının yanına gitti "Merhaba, Yarasa kaç sickles?"dedi genç cadı adam kibarca gülümsedi " Eğitimli olduğu için 2 galleon küçük hanım ama galleonun kalmadıysa 34 sickles oluyor"dedi Rigel hiç bir yarasanın bu kadar pahalı olacağını düşünmemiştim 2 galleon fazla değil miydi?
Kız tebessüm etti ve Regulus'u el hareketleri ile yanına çağırdı baykuşun kafesini sapından tutmuş geliyordu baykuşun fiyatını Regulus öğrenmişti 3 galleon biraz pahalıydı fakat cebinde buna yetecek kadar para vardı. Cebindeki kesede göz gezdirdi, galleon bulmaya çalıştı ama sadece sickles gözüküyordu hala ağır olan keseyi tezgahın üzerinde ters çevirdi dipte kalan 3 galleon çıkmıştı şimdi 34 sickles bulması gerekiyordu az kalmıştı harika ,küçük parmaklarıyla 5'er 5'er paraları almaya başladı 5,10,15,20,25,30,35 1 sickles geri aldı ve artan sicklesleri keseye koyup keseyi bağladı.Sayım biraz uzun sürmüş olsa gerek arkadakiler homurdanmaya başladı adama parayı verip kafesleri aldılar "Sihirli günler bayım" dedi Rigel çıkarken.
Yürürlerken ikizine baktı Rigel sonrada kolundaki saate ,1 saat sonra aileleri onları alacak ve cisimleneceklerdi "Dondurma yiyelim mi Reg hala paramız var?" dedi sabırsızlıkla Regulus başıyla onayladı...
><><><><>><><><><><><><><><>><><
Rigel sabah heyecanla kalktı.Bugün 'büyük gün' diye düşündü.Odasındaki banyoya geçti Rigel 3-4 yaşlarından beri özel muamele görmüştü Black çocuklarının odasında olmasada Rigel'in odasında bir banyo vardı, istediği zaman her şey yapılır bir saniye geçiktirilmezdi ,tarafını iyi seçmesi sürekli söylenirdi,üstünde küçüklükten beri gösterilmemeye çalışılan bir baskı vardı Rigel bu duruma alışmıştı fakat neden olduğunu anlamamıştı 3-4 yaşlarını pek hatırlamıyordu. Uzunca bir duş aldıktan sonra bornozunu giydi, ve omzuna gelen saçlarını taradı ve banyodan çıktı
Yatağının yanından dev gibi ahşap bavulu çekip zorlanarak dolabının önüne sürükledi,Dolaptakileri içine dizmeye başladı bol bol çorap, Rigel çoraplara bayılırdı her çeşit çorabı vardı,pijama olarak siyah tişört, yeşil kısa şort ve siyah eşofman,yarasa baskılı sarı sweatshirt, gümüş bir sabahlık,iç çamaşırlarını, cübbelerini,dışarıda giymek için dolabındaki tüm dışarıya çıkarken giydiği kıyafetlerini,ayakkabılarını hem ardından odadaki kütüphaneden ailesiyle çekindiği çerçeveletilmiş hareketli bir resmi, ikiziyle hareketli resmini,mürekkep ve tüy kalem setini,okul kitaplarını, kütüphanesinde başka bir kitap kabıyla gizlenmiş olan muggle kitabı "alice harikalar diyarında"nın ilk baskısını -mugglelardan pek hoşlanmazdı ama konu edebiyat ve müziğe gelince harikaydılar- bavuluna yerleştirdi.Abisi doğum gününde hediye almıştı bunu ,kitabın ilk baskısını kolay bulamamıştı muggle bir sahaftan almıştı pahalıya patlamıştı onun için üç hafta boyunca evden kaçması ve muggle parası bulması gerekmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black's future||marauders' time
Fanfic"Siktiğimin geleceğini değiştiremem bu bir felaketle sonuçlanır!" Rigel Walburga Black'ın hikayesiyle karşınızdayım Regulus Arcturus Black'ın ikizi, Sirius Orion Black'ın kız kardeşi ailesine bağlı bir safkanın yaşamını olumlu ve olumsuz yanları ile...