İntikam
Kahraman bakış açısı{Jade Potter'in Bakış açısı}
Geçmişe dönüş 4. Sınıf
Aya baktım, gökyüzündeki gümüş bir tepsi gibi gözüküyordu. Remus için üzülüyordum bu güzel ay onun için acıdan başka bir şey olamayacaktı. Barakaya gidiyorduk ben önden ilerlemeye karar vermiştim, Küçük Black ve Wilson konuşuyordu duymamayı dilesemde konuşmalarına şahit oldum. Kurtadamlar hakkında konuşuyorlardı.
Black, "Kesinlikle onu öldürürüm, canımı seviyorum ayrıca öyle lanetli yaratıkların yaşamaya hakkı yok! Peki ya sen? "dediğinde huzursuz olmuştum. Remus çok sevdiğim bir insandı aynı zamanda bir kurtadamdı. Onun ne kadar acı çektiğini bilirken bu sözlerini cevapsız bırakamazdım.
Kavga etmek asıl amacım değildi, Remus'a veya sevdiğim başka birisine laf edilmesine katlanamazdım. Sözlerine zaten cevap vermiştim ama kurtadamlar hakkında söylediklerinden sonra ne kadar konuşsam ve karşılık versemde huzurlu hissetmeyecektim, onu zayıf noktasından vurmalıydım.
Remus zorlukla geldiğini gördüğümde daha çok sinirlendim onun kadar masum bir insanın çektiği acıları biliyordum kimseye zarar vermek istemezdi, kurtadam olmayı o da istemezdi bu onu lanetli bir yaratık yapmazdı.
Remus'un yanında abim, animagus formunda Peter ve Sirius'ta gelmişti, Sirius yanımıza geldiğinde söylediği sözler Black'ın zayıf noktasını hatırlattı bana "Selam küçük kardeşim" demişti, Black samimiyetsizce cevap vermişti. Zaten Sirius ile aralarının iyi olmadığını biliyordum, Sirius ailesinden çoğu kişiyi sevmezdi. İşte bu onun kardeşlerinin zayıf noktasıydı. İyi niyetli olup susmalıydım belkide ama üzülsün istedim, sinirlensin istedim, Remus söylediklerini duysaydı böyle hissederdi çünkü.
Sirius'a baktım gülümsedim "Selam abiciğim" dedim tatlı olmaya çalıştım ama sinirliydim. Remus yerine sinirliydim, Sirius ne yaptığımı anlamlandıramadı fakat kötü bir niyetim olacağını düşünmemişti. Küçük Black sinirlenmişti, sinirlenmesi beni çok mutlu etmişti.
Düşündüm sanırım fazla ileri gitmiştim, Rigel asasını çıkartıp büyü yaptığında bu benim için daha sağlam bir gerçeklik algısı oluşturmuştu. Yaptıklarımdan pişman olmuştum, pişman olsam bile değişicek hiçbir şey yoktu. Bu düşüncelerin doğruluğu tokat gibi gelmişt. Küçük Black bağırıyordu, lanet uygulanmış olmasaydı yinede söyledikleri üzerine tek bir söz bile söylemezdim.
"Bir daha asla ama asla beni sinir etmek için veya ne amaçla yapıyorsan abime 'abi' deme!" diye bağırmıştı, haklıydı bence. Haklı olduğunu herkesin fark etmiş olmasını umuyordum. Abim bana zarar gelmesini kaldıramazdı bir şey yapmamasını umuyordum. Küçük Black ve arkadaşı uzaklaşıyordu, koruma büyüsü yapmışlardı.
Sirius şok olmuştu bunu görebiliyordum, Remus bayılmak üzereydi arkamda olsada hissedebiliyordum ve James çıldırmıştı ama yaptıklarıma anlam vermiyordu. Küçük Black "Çözül" dediğinde hareket edebiliyordum. James, Black'ın korumasını indirmesini fırsat bildi ve ona saldırdı. Hiçbir şey yapmamalıydı ve sadece buradan ayrılmalıydık haksız taraf bendim neden beni savunuyordu?
Black geriye doğru uçmuştu, arkadaşının yardımıyla toparlandı ve binaya girdiler. Suçlu olduğumu biliyordum "Özür dilerim Black." diyebildim sadece kızın duymadığını biliyordum fakat bunu yüzüne söyleme şansım olmayacaktı, olsa bile söyleyecek cesaretim yoktu. Abim koluma girdi ve sinirli sinirli söylenmeye başladı. Sadece kendi açısından düşünmeseydi zaten suçlu olan benken birde zarar gören Black olmazdı.
Sirius, Remus'un koluna girmişti onu barakaya taşıyordu "Jade ne yapmak istemiştin?" dedi, cevap veremedim, utanıyordum. Sessizce ilerledik bu günü herhangi bir yere yazmasam bile asla unutamayacaktım.
-------
Selam, Jade olan nefretten dolayı onun duygularını içeren kısa bir bölüm yazdım ilk kahraman bakış açısından yazışım olduğu için garip olabilir. Jade gayet merhametli ve iyi bir insan aslında. Siriusla samimiyeti uzun zamanını onla geçirmesinden kaynaklanıyor yani onu abisi olarak görmesi çok doğal.
Bu arada bu bölümde Jade haksızmış falan olmaz hocam kırıcıydı ama gayette haklıydı ben olsam bende aynısını yapabilirdim.
Kelime sayısı:453
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black's future||marauders' time
Fanfiction"Siktiğimin geleceğini değiştiremem bu bir felaketle sonuçlanır!" Rigel Walburga Black'ın hikayesiyle karşınızdayım Regulus Arcturus Black'ın ikizi, Sirius Orion Black'ın kız kardeşi ailesine bağlı bir safkanın yaşamını olumlu ve olumsuz yanları ile...