Tony Stark (50 Takipçiye özel)

490 25 4
                                    

Uyarı: Birazcık kan olcak

Bilgisayara bakmaktan gözlerin ağrıyordu. Ama bu iş yarın sabaha kadar bitmezse patronun seni öldürmekten beter eder. Şirketin kaderi bu çalışmaya bağlı. Bütün yük omuzlarında. Ama sen başarıcaktın. Kendine güveniyorsun.

(Saat gece yarısı. Yani vampirlerin ortaya çıktığı zaman. Şaka şaka vampir falan yok. mu?)

İş bittiğinde derin bir nefes verdin. Slayt'ın müthiş olmuş. Baştan sararak konuşmanı yaptın. Ve hazırdı! Bilgisayarı kapadın. Kendini yatağa atmak ve uyumak istiyorsun sadece. Ama bu mümkün olmuyor. Dışarıdan gelen çığlık sesleri uykunu hemen kaçırıyor. Korkuyorsun. Tir tir titriyorsun. Sonra gece yarısı ergenlerin dışarı çıkıp birbirleriyle terbiyesizce konuşmalarını hatırlıyorsun! Evet! Gece yarısı erkekler dışarı çıkıyor ve uykunu mahvediyor! Her zaman hemde! Ama bu farklı. Sanki ölüyormuşcasına çığlıklar geliyor kulağına. Birisi kapını çalıyor. Gitmeye cesaretin yok. Çok karamsar hissediyorsun. Odandan dışarı bir adım bile atmıyorsun. Bir süre sonra kapı tıklama sesleri kesiliyor. Derin bir nefes alıyorsun.

Oh gitti lanet olası.

Kırılan pencerenin cam parçaları bütün etine batarken çığlık atıyorsun. İçeriye soğuk rüzgar doluyor. Yanına kanlı bir kelle düşüyor. İnsan kellesi. Evet yanlış görmüyorsun, bu bir insan kellesi! Arkanda soğuk bir nefes duyuyorsun. Sesi çok garip. Farklı
(Medya. Biliyorum çok garip ksksk)

"Bundan sonra sıra sende, küçük kız."

Korkuyorsun, ne olduğunu algılayamıyorsun. Korkundan dolayı zihnin düşünmeyi bırakmış durumda. Kimsin diye fısıldıyorsun karanlığa, bekle ışık açıktı. Işıkları kim kapattı! Işığı açmaya çalışıyorsun ama olmuyor, elinde bir şey hissediyorsun ılık ıslak, elini ağzına götürüyorsun. Tadı demir gibi. Tanrım kan bu! Diye çığlık atıyorsun. Bacakların seni evden dışarı çıkmaya zorluyor. Kapıdan dışarı fırlayınca rahatlıyorsun. Evinde bir yabancı var. Hemde katil. Evinde katil var! Elini telefonuna götürüyorsun, ve işten arkadaşın olan Amanda'yı arıyorsun.

"Amanda ça buk gelll. Çabukkk!"

Amanda: Noldu kanka sesin çok kötü geliyor.

"Çok kor kuuu yorum, gel lütfen."

Amanda: Tamam knk sakin ol, arabaya atladım, geliyorum şimdi.

Kızın sesi telaşlı geliyordu. O da korkmuş olmalıydı. Senin için cehennem gibi gelen 10 dk sonra Amanda'nın arabası evinin önüne geldi. Kız telaşla arabadan atlayıp sana sarıldı. Ağlamaya başladın.

"Kız iyi misin ne oldu?"

"Evimde katil var!"

Dedin kekeleyerek.

Amanda: Polise gidiyoruz, gel.

"Hayır polis istemiyorum."

Amanda:"Kanka katil varsa bu iş polislik bizlik değil ki."

"Haklısın, polise haber vermek en mantıklısı."

Kapıyı açıp sürücü koltuğunun yanındaki koltuğa oturdun, Amanda'da oturdu. Sonra arabayı Polis karakoluna sürdü.

Arabadan indiniz. Polis karakolunun kapısının önüne geldiğinde vazgeçdin.

Sen, "Kanka boşver, büyük ihtimal halisiyasyon gördüm. Çok korku filmi izliyorum."

Amanda onaylayıcı bir şekilde kafasını salladı.

Amanda,"Kanka ya sen öyle söyleyince. Aman boşver. Ama gelmişken bizim evde kal ne olur?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 02, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Avengers ile Hayal Et!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin