Uçaktan inince vücuduna bir soğukluk yayıldı. Bu ülke niye bu kadar soğuk olmak zorundaydı? Yaz tatilini sanki kış tatiliymiş gibi geçirmek için Norveç'e gelmiştin. Montuna daha fazla sarılıp yürümeye başladın. Havalanından çıkınca bir nefes verdin. Soğuktan nefesinin buharını görebiliyordun. Telefonunu çantandan çıkarıp taksi çağırmak geldi aklına. Lakin, havanın soğukluğundan mıdır nedir elini hareket ettirmek istemiyordun. Elini montunun cebinden çıkarıp çantanı açtın. İçinden telefonu çıkarıp taksi çağırdın. Bir kaç dakikalık beklemeden sonra taksi gelmişti. Tabi sen bu birkaç dakika boyunca zangır zangır titremiştin. Araç durduğu anda kendini içeri attın. İçeri girdiğin anda vücuduna bir sıcaklık yayıldı. Gülümsedin. Adama yolu tarif ettikten sonra pencereden dışarıyı seyretmeye başladın. Kar ne kadar da güzel yağıyordu öyle.
Adam geldiğinizi haber verince yüzünü buruşturdun. Yine o soğuğa çıkıcaktın. Aslında soğuğu severdin. Ama burası soğuk değil çok soğuktu. Ama sonsuza kadar da arabada kalamazdın. Parayı ödeyip arabadan çıktın. Montuna sıkıca sarılıp kalacağınız otele doğru yürümeye başladın. Arkadaşın içeride seni bekliyordu. Görevli kadına bakıp onunlayım. Dedin. Kadın ise başını sallamakla yetindi. Arkadaşının yanına doğru koştun.
"Kanka hadi gel sana odamızı göstereyim."
"Tamam kanka geliyom."
Arkadaşınla beraber asansöre bindiniz. Arkadaşın 10. numarayı tuşladı. Asansör durunca dışarı çıktınız. Yürürken bir odanın önünde durdunuz. Arkadaşın bir anahtar alıp kapıyı açtı. İçeri girdiniz.
Eşyaları yatağın üstüne atıp lavaboya girdin. Sıcak suyu açıp ellerini yüzünü yıkadın. Lavabo'dan çıkınca arkadaşın içeri girdi. Hiç yorulmadığın kadar yorulmuştun. Yatağın üstündeki her şeyi atıp yatağa uzandın.
"Kanka uyuma eşyaları yerleştireceğiz."
"Beş dakka daha..."
"Kanka saçmalama. Hadi kalk"
Dirseği ile seni dürten kankanı ittirdin. Yorgundun işte. O yapsa ne olurdu ki? Kıyamet mi kopardı?
"Hadi kanka ya."
"Ya hayır rahat bırak beni."
Gıdıklanınca gülmekten yere düştün. Arkadaşın üstüne çıkmış seni gıdıklıyordu.
"Ya kanka hahhaha ya kanka duuuur hahahha."
Arkadaşını üstünden ittirip onu yere düşürdün. Sonra üstüne çıkıp onu gıdıklamaya başladın.
"S/A hahahha dur hahhaha lütfen hahha
"İntikam."
Kötü adam kahkahası attın. Ve onu gıdıklamaya devam ettin. Sonunda yorulup gıdıklamayı bıraktın. Arkadaşın ise derin derin nefes almak ile meşguldü. Birbirinize bakıp kahkaha attınız. Sonra ayağa kalktın. Yatağın üstüne oturdun. Arkadaşın da yanına oturdu:
"Kanka."
"Hı?"
"Hadi giysileri toplayalım."
"Tamam."
"Ciddi misin?"
"Evet fikrimi değiştirmeden önce hemen başlasak iyi olur."
Dedin. Yerdeki giysileri katlayıp dolaplara yerleştirdikten sonra ikiniz birden kendinizi yatağa attınız. Sonra yavaş yavaş gözlerin kapandı.
~~~~~~~~~~~~~~Yarın~~~~~~~~~~~~~~
Gözlerine çarpan ışıkla uyandın. Yanında yatan kankanı dürttün. Uykulu bir sesle:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers ile Hayal Et!
FanfictionAvengers ile Hayal etmeye hazır mısınız? (Acemice yazılmış bir hayal et kitabıdır.) Not: Kitaplarımda karakterlere dahi olsa küfretmek yasaktır. Küfreden bildirilecektir.