Not:Bir asgard suikastçisisin. Çok özel güçlere sahipsin. Ve bunları asgard'ın iyiliği için kullanıyorsun.
Thor'u Odin'in tahtına yakın bir yerde izliyorsun. Genç prens tahta çıkmak için çok sabırsız gözüküyor. Çekicini ve başlığını yere bırakıp mavilerini babasının,Yüce kral Odin'e dikiyor.
"Dokuz diyarı barış içinde yöneteceğine söz veriyor musun?"
Genç prens ilk önce küçük kardeşine bakıp gülümsüyor.
"Veriyorum."
Yüce Kral Odin varisine ilk oğluna bakıyor.
"Bende o zaman Yüce babanız Odin seni kral...
Yüce Kral'ın duraksayınca etrafına bakınıyorsun. Garip sesler duyunca irkiliyorsun.
"Buz devleri!"
Odin'in dudaklarından çıkan bu kelime vücudunun öfkeyle dolmasına sebep oluyor. Onlarla pek iyi bir geçmişin olduğu söylenemez.
Odin asasını yere vururunca asanın çıkardığı sesle irkiliyorsun. Odin hızlıca tahtından kalkıp yürümeye başlayınca tahta çıkma töreninin bozulmuş olmasından dolayı bir adet öfkeli Thor ve duyguları pek belli olmayan Loki peşinden gidince sende onları takip etme ihtiyacı duyuyorsun. Mahzene indiğinizde yerde kanlar içinde yatan üç buz devini görünce şeytanice gülümsüyorsun.
"Nereye gelmişler baksana! Eğer burdan bir şey bile çalsalardı..."
"Ama çalmadılar. Güvenlik sorununda eksiğimizi kapatacağız."
Odin dişlerinin arasından çıkan cevapla Thor daha da sinirlenmişe benziyordu. Prensin Loki'ye burdan gitmeliyiz bakışı attın. Ama Loki ya umursamadı yada farketmedi.
"Asgard Kralı olarak...
"Ama kral değilsin daha. Yani henüz"
Thor içinde yangınlar yanan deniz rengi gözlerini yere dikti.
Odin eliyle çıkın işareti yapınca dışarı prenslerle beraber dışarı çıktın.
Bir süre sonra
Yemek salonuna girdiğinde kesinlikle tartışan iki prens görmeyi beklemiyordun.
"Thor bu delilik"
"Delilik olan tek şey babamızın yaptığı. Asgard yok olurken o bize nutuk çekiyor."
Yere baktığında yere düşen meyve sebzeler ve etleri görünce Thor'un sinir krizi geçirdiğini anlamıştın.
"Kardeşim oraya gidersek neler olacağını tahmin edebiliyorum. Oraya gitmemeliyiz."
Loki ses tonunu korurken, Thor ise bağırıyordu.
"Ne yapabilir? Bizi idam edecek hali yok ya. Biz onun oğullarıyız seni sersem!"
"Yeter!"
Dişlerini gıcırtarak söylediğin kelime iki prensin de gözlerini sana dikmesine sebep olmuştu. Sen ise gözlerini yere sabitleyerek utandığını gizlemeye çalışıyordun.
"Burda nolmuş böyle?"
Fandral'ın sesini duyunca rahatlamıştın. Çünkü yeşiller ve maviler seni süzmeyi bırakmış Fandral'a dönmüştü. Sense kafanı kaldırıp olaya salça olmadan izlemeye başladın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers ile Hayal Et!
FanfictionAvengers ile Hayal etmeye hazır mısınız? (Acemice yazılmış bir hayal et kitabıdır.) Not: Kitaplarımda karakterlere dahi olsa küfretmek yasaktır. Küfreden bildirilecektir.