12. Kapitola

23 3 2
                                    

Gerard

Sústredene som pozoroval Franka ako pokojne spí. Odhrnul som mu jeho čierne vlasy aby som mohol pohladkať jeho jemnú tvár. Vyzerá hrozne zlato.

Po chvíli som pozrel na hodiny, za nejakých dvadsať minút dve hodiny ráno, paráda. Povzdychol som si a pretrel oči. Bol som dosť unavený, ale nechcel som ísť spať. Z ničoho nič začal Frank mumlať nejaké nezmysli. Jemne som ho hladkal po vlasoch, v snahe ho aspoň trochu upokojiť.

,,Gerard". Zamumlal a trochu sa pomrvil.

Neubránil som sa úsmevu, pobavilo ma, že rozpráva zo spánku.

Okolo šiestej som sa vymanil z Frankovho zovretia a nahradil sa vankúšom, pre istotu. Všimol som si, že sa trochu zamračil ale nezobudil sa. Zobral som si zo stola moju krabičku so zapaľovačom a vyšiel von na verandu. Zapálil som tak veľmi potrebnú cigaretu. Cigarety sú jediná droga, ktorá je v mojom živote, a dúfam, že to tak aj zostane.

Obloha bola svetle šedá, a tam odkiaľ malo pravdepodobne vyjsť slnko bol náznak oranžovej. Ulica bola kompletne tichá, čo bolo na sobotné ráno úplne normálne.

Zrazu som počul ako niekto otvoril dvere. Otočil som sa a zbadal Mikey-ho.

,,Ránko". Povedal s náznakom únavy. ,,Čo robíš hore tak skoro, je sobota".

,,Mohol by som sa pýtať to isté". Zamumlal som.

,,Počul som dvere. Inak prečo je Frank Iero v tvojej izbe?".

,,Nejakú chvíľu tu ostane". Povedal som s cigaretou v ústach.

,,Predpokladám, že mi nepovieš prečo". Povzdychol.

,,Nemôžem, je to dosť osobné". Prikývol a sadol si na schody vedľa mňa.

,,Dosť často som ho stretával v škole....bolo mi ho ľúto, ale nikdy nie tak aby som mu pomohol.". V jeho hlase som spozoroval náznak viny.

,,Tak aspoň si nad tým premýšľal, väčšina ľudí v škole sa na tom smeje. A navyše nechcem aby si sa dostal do problémov za to, že si ochotný pomôcť. Podľa mňa si si to v minulosti dostatočne odskákal.".

Keď niekto ublíži Mikey-mu, tak zaplatí. Tým som sa vždy riadil. Teraz je moje nové heslo: keď ublížiš môjmu bratovi alebo priateľovi, tak zaplatíš. Wow priateľovi, to ma celkom hreje na duši.

,,Ja viem, pamätáš si môj prvý týždeň v prváku? Keď ma ten týpek hodil o skrinky? Potom si ho našiel a zlomil mu nos?" Povedal s úškrnom.

,,Hej pamätám.". Nie som nejaký zástanca násilia, ale keď som videl, že má Mikey modrinu, neskutočne som sa nasral.

,,Urobil by si to aj pre Franka?". Pozeral na mňa nedočkavý mojej odpovede.

,,Samozr-".

,,Prečo?". Prerušil ma.

,,Jedna vec je keď sa jedná o rodinu, a druhá vec, v škole je šikanovaných kopec ľudí, prečo by si pomohol zrovna Frankovi?" Vedel som, že na mňa tlači pre to aby som mu povedal čo je medzi nami, ale prišlo mi akoby to už vedel, len chcel aby som mu to povedal sám.

,,No?!". Ďalej naliehal.

,,Chodíme spolu a asi ho milujem!!". Povedal som v rýchlosti. Hodil som dofajčenú cigaretu na zem a nervózne si prehrabol vlasy.

Otočil som sa na Mikey-ho, ktorému hral na tvári pobavený výraz.

,,Dúfam, že je to, to čo si chcel kurva počuť!!".

,,V podstate." Povedal s úškrnom. Len som prevrátil očami a uprel svoj pohľad späť na prázdnu ulicu.

,,Takže si bisexuál?". Opýtal sa.

,,Nie". Zamumlal som. Na toto som fakt nemal náladu.

,,Tak úplne gay?".

,,Áno Mikey som žeravý homosexuál!". Postavil som sa a kráčal si to spať dnu.

,,Vedel som to." Potichu sa smial a nasledoval ma späť do domu.

Keď som prišiel do izby, počul som ako Frank zasa rozpráva zo spánku. Už ale nevyzeral tak pokojne ako keď som odchádzal. Mračil sa a pery mal stisnuté k sebe.

Zaujímalo ma o čom sa mu dočerta sníva...














---------------------------------------------------------------

Miminciiii, po viac ako pol roku som sa vrátila. To znamená, že zasa vydám nejaké 4 časti a na trištvrte roka opäť zmiznem :DDDD

Každopádne dúfam, že toto lockdownové obdobie ako tak zvládate.

Nepozeraj DoleWhere stories live. Discover now