|15|

434 18 17
                                    

Ginger pov:
"Brrm, brrm." Opakuju totožné zvuky, které vydává auto.
Ruce mám natáhlé dopředu a držím imaginární volant. Doprava, doleva.. opakuju Louisovi pohyby s volantem. "Brrm, brrm."

"Drž už hubu!" Křikne na mě Harry zepředu.

"Naser si Harry!" Odpovím a zatočím doleva.

Kdyby jste se ptali jak se nás vešlo šest do pětimístného auta, tak já právě sedím na Zaynovo klíně. Není mi to, ale vůbec pohodlné.

Zavrtím se, protože chci pro sebe najít pohodlnější polohu.

"Sss." Uslyším Zayna divně zasyčet. Bouchla jsem ho nějak?

"Promiň Zayne já jen," Pohnu se znova. "potřebuju najít pohodlnou polohu." Znova se zavrtím a ucítím něco, co mě tlačí na zadku.
"Jsi totiž nějakej tvrdej." Bez uvědomění, jak to takhle věta musí zní opustí mé rty.

Najednou Harry vyprskne společně s Louisem smíchy, zatím co Niall a Liam se divným pohledem kouknou na Zayna.

"Můžeš někde teď hned zastavit Louisiano." Vydá ze sebe přiškrceně Zayn.

"Noo kámo.." Začne Louis stále pochechtávající se z mojí věty.

"Hned!" Křikne na něj Zayn nahlas, že jsem se lekla a omylem se znova se zavrtěla.
"Nehýbej se kurva." Sykne mi do ucha, a já jen hlasitě polknu.

Flashback
"Nehýbej se kurva." Sykne a jediné, co cítím je obrovská bolest na zádech.
***
"Nehýbej se kurva." Sykne a přirazí tak tvrdě, že mám pocit že mi jeho přirozením zajel až do žaludku.
***
"Nehýbej se kurva." Sykne a já dostanu bičem přes obličej.
***
"Nehýbej se kurva." Sykne a dá mi pěstí do břicha až to schytám druhou o zeď.
***
"Nehýbej se kurva." sykne a za vlasy mě vytáhne na úroveň jeho obličeje. Přišlo mi, že mi je všechny vytrhá.
End of flashback

Louis někde zastaví a můj dosavadní podsedák vystoupí, ale já stále v tranzu si ani neuvědomím, že mi po tvářích stékají slzy.

Nehnutě sedím stále na místě a jediné, co cítím jsou mokré kapičky cestující po mé téměř bílé pokožce.

"Hej, hej princezno, co se stalo?" Začne semnou třást Liam.
Kouknu se na něj pohledem spráskaného štěněte a nejsem schopna nic říct. Ani slovo.
Jakoby ve mě Zaynovi slova rozpoutali až děsivé vzpomínky.

"Hele v pořádku?" Zeptá se mě Nial, který sedí z druhé strany. Sedím uprostřed doslova jsem si to vydupala.

Kývnu na souhlas a dál se radši nevyjadřuju.

"Co se stalo?" Zeptal se Liam tiše, tak, abych ho slyšela jen já.

"Nehýbej se kurva."

"Co-co?"

"To mi řekl Zayn." Zašeptala jsem a sklopila pohled.

"On to nemyslel špatně." Konejšivě mě objal.

"Tohle vždy říkal Jackob a potom.. to bylo špatné." Špitnu a užívám si jeho hřejivé objetí.

"Ou aha."

"Už jste se tady domuckovali, rád bych si sedl na své místo." Sykne za námi Zayn.

"Drž hubu Zayne." Vyjede na něj Liam a posadí si mě na jeho klín.
"Budeš sedět tady ano?" Zašeptá mi do ucha a já jen matně přikývnu.

Zayn se s pár nadávkami na malý prostor došourá až doprostřed a my můžeme konečně vyjed směr nákupák.

Celou cestu už byly všichni zticha. Nikdo se nechtěl vyjadřovat k tomu, co se stalo a jediné, co tu vydávalo nějaký zvuk bylo rádio, ze kterého vyhrávala píseň shape of you od Eda Sheerana.

Docela by mě zajmalo, jak Zayn vyřešil jeho problém...

______

No jak si myslíte, že Zayn vyřešil jeho 'problém' ?

Goodnight!

~Ann

𝙺𝚊𝚖𝚊𝚛𝚊́𝚍 𝚖𝚊𝚏𝚒𝚊́𝚗Kde žijí příběhy. Začni objevovat