|16|

428 19 2
                                    

Louis zastavil před velkým nákupním centrem a já se  konečně mohla nadechnout čerstvého vzduchu.

"Takže Louisi, Zayne a Harry, vy tři tady počkejte a my jdem." Rozkázal Liam a na všechny vyvolené ukázal prstem.

"Tak proč jsme teda jely taky?" Zeptal se naštvaně Harry a rozhodil u toho rukama.

"Protože kdybych vás tam nechal, je to jakoby jsem se rozhodl dát tomu nebohému domu trest smrti, jelikož vy jste schopni ho podpálit i vodou." Uchechtl se a já jen sledovala jejich dotčené obličeje.

"Ale-" Namítal Louis.

"Už jsem řekl! A vy dva, jdeme." Koukl se na nás a už nás vedl do toho obchoďáku, co spíše připomínal celou narnii v životní velikosti.

"Takže Ginger, tady Niall půjde všude s tebou a když říkám všude, myslím úplně všude. Já si potřebuju něco zařídit.. a ty Nialle, dal jsem ti svojí druhou platební kartu, doufám, že ji znova neztratíš.. ne, že bych měl málo peněz nebo tak, ale zařizovat se mi další fakt nechce." Změřil si Nialla pohledem a ten jen poslušně přikývl.

Liam odešel a já Nialla táhla do nejbližší drogérie.

"Dobře Ginger, vezmi si, co potřebuješ. Já vezmu košík a jdu jsem za tebou." Jak řekl tak udělal.

"Tyhle ne, ne, ne, ne.." Takhle to vypadá když hledám své nejoblíbenější vložky.

"Hh, všechny jsou stejný, tak si vem třeba-"

"Tady!" Vypísknu a hodím je do košíku.

"Super můžeme už jít?" Zeptá se mě napůl otrávený Niall.

"Ne!" Odpovím rázně a rozejdu se směr masky na všechny partie.

***

Nakonec jsme prošli asi ještě deset obchodů, a Niall si musel nutně zajít do MCdonaldu, takže zatím, co já jsem byla ve Victoria Secret, on si šel koupit Happy Meal. Ano Happy Meal v.. kolik mu vlastně je?

Každopádně teď už běžím s Niallem k autu. Teda, pokud se dá počítat ten jeho šnečí pochod za běh, ale zase nese cca dvacet tašek. Ne-li víc.

Dojdu k autu, a všimnu si, že všichni v něm spí.. ježíšku na křížku, vypadají jako miminka.

Zaklepu na okýnko a tím vzbudím Louise, který spal pomalu na volantu.

Najednou se všichni začnou probouzet a když spatří Nialla propuknou v obrovský smích.

"Ha. Ha. Ha." Řekne ironicky Niall, když si všichni už s taškami v kufru sednem do auta.

Cestou jim samozdřejmě musel Niall vykecat, jak jsem omylem spadla do mrazáku s mrkví, nebo jak jsme se s jednou paní přetahovaly o noční košilku..

Kluci si cestou postěžovaly, jak nám to trvalo a bla, bla, bla.

Domů jsme dorazily okolo šestý hodiny.

Všichni vystoupíme z černého Range Roveru a Liam s Niallem mi ochotně vzali tašky.

Jakmile si Zayn všimne tašky Victoria Secret, divně se na mě zašklebí.. debil.

"Jdu spát." Houknu na ně.

"A to nám ani neukážeš, co sis koupila." Ozve se Liam.

"No mě by to taky docela dost zajmalo." Harry nadzvedne dvakrát za sebou obočí a já se na něj zamračím.

"Mhm.. no jasný.. dobře se vyspěte a ty tašky, prosím ke mě do pokoje." Sladce se uculím než jim úplně zmizím z dohledu.

_________

Chci se vám omluvit za to, že dlouho nevyšla žádná kapitola - myslím ty dva dny.
Btw: osobní důvody.

No nic.. budu se snažit zítra vydat novou kapitolu. Mimochodem už se blížíme ke konci toho, co už mám napsané - to znamená, že už jen 2164 slov.. Jupí. Potom, ale už nevím, jak budou vycházet kapitoly.

YOU SO GOLDEN!

~Ann

𝙺𝚊𝚖𝚊𝚛𝚊́𝚍 𝚖𝚊𝚏𝚒𝚊́𝚗Kde žijí příběhy. Začni objevovat