Ahh, tak łatwo się mnie nie pozbędziecie :)
Ale wracając.
Opisy.
Czyli coś czego brakuje w 60% ShigaDabi jakie czytam.
I strasznie nad tym ubolewam, ponieważ często gdy podoba mi się sam pomysł na serię to oczywiście często brakuje w nim tych nieszczęsnych opisów.
Przykład:
"-Zaraz zrozumiesz. - Szepnął Shigaraki i zmienił się w kota. Po prostu szarego kota. I to akurat tego jedynego kota. Dabi był w szoku i chyba zastanawiał się nad opcją w której zjadł jakieś grzybki halucynki."
(i szczerze trafiam czasami na bardziej skromne opisy od tego)
Jak widać tekst jest krótki, po prostu krótki. Ale gdyby dodać w nim opisy, wyglądał by o wiele lepiej.
Przykład:
" -Zaraz zrozumiesz. - Szepnął Shigaraki gdy nagle w powietrzu zrobiło się bardziej gorąco. Dabi poczuł że wiatr w chaotyczny sposób nasila się, jakby wiedząc kiedy się pojawić. Touya chciał coś powiedzieć do Tomury ale nie zdołał, nim spostrzegł przed nim zamiast niebiesko-włosego stał niewielki szary kot z czerwonymi oczami tak podobnymi do tych Tomury. Dabi zamrugał kilka razy powiekami po czym przetarł je szybko ręką jakby chcąc wybudzić się z jakiegoś kiepskiego żartu. Ale nic się nie stało. Wręcz przeciwnie, przed nim dalej stał ten czworonogi szatan który nękał go w drodze do szkoły. Brunet od razu się cofnął jak poparzony, niedowierzając w to co go spotkało. I że niby Shigaraki przez cały ten czas był tym nieznośnym i drapiącym sierściuchem? Dabi zaczął się zastanawiać czy ktoś nie podrzucił mu żadnych grzybków halucynków w ramach żartu, tudzież zemsty. Dobrze wiedząc że jest to tak absurdalny pomysł jak to co właśnie widzi przed oczami. "
Widzicie, dodawanie opisów nie jest takie trudne. Szczególnie że można się rozpisać na temat głupiej stokrotki która w jakiś sposób może przypominać wam o swoich poprzednich wakacjach, na których babcia Frania o mało nie skonała na widok ów stokrotki myśląc iż to jakiś robak których strasznie się boi. Tak na przykład.
(i nie, nie mam babci Frani XD)
Ale wiecie o co mi chodzi.
Więc to chyba tyle na ten rozdział bo więcej raczej nie muszę się rozpisywać hah.
Miłego dnia, dobrej kawusi życzę.
CZYTASZ
Podstawowe błędy w ShigaDabi
Hayran KurguChciałabym pokazać podstawowe błędy w ShigaDabi, ale i także dawać może porady. Nie jestem nikim szczególnym aby się na ten temat wypowiadać, ale uznajcie to za moje obserwacje i przemyślenia. Więc jeżeli piszesz albo chcesz zacząć pisać ShigaDabi t...