W ShigaDabi bardzo popularny jest motyw Omegaverse, nie będę się o nim za bardzo rozpisywać możecie o tym przeczytać w internecie.
Ale tak w skrócie:
Omega: Może urodzić dzieci i posiada raz na jakiś czas ruję. (to wedle upodobań autora)
Alfa: Może zapłodnić Omegę i ma gorączkę raz na jakiś czas. (to także wedle upodobań autora)
Beta: Nie wyróżnia się niczym i najczęściej łączy się w pary z innymi Betami.
Ruja: Jest to stan w którym Omega nie myśli racjonalnie i dąży do zapłodnienia lub odbycia zwykłego stosunku ze swoim partnerem. (Alfą lub rzadziej Betą).
Gorączka: Jest to stan w którym Alfa nie myśli racjonalnie i dąży do zapłodnienia swojej Omegi lub odbycia z nią stosunku.
Podczas Ruji/Gorączki Omega i Alfa wydzielają zapach który przyciąga do siebie potencjalnego partnera. Może także wywołać ruję/gorączkę ale to zależy i nie zawsze tak jest.
Blokery- Tabletki które blokują naturalny zapach i pozwalają w o wiele mniej bolesny/nieprzyjemny sposób odbyć swoją ruję/gorączkę lub całkowicie ją zastopować.
Połączenie: Jest to naznaczenie (ugryzienie) które łączy Omegę i Alfę tworząc między nimi niezrywalną więź emocjonalną. W niektórych Abo taka więź pojawia się sama i nie można jej wywołać ugryzieniem.
Pamiętajmy że każdy autor ma własne zasady w swoim Omegaverse i to od niego zależy co się będzie działo.
Także komy w stylu "Ale czemu to tak wygląda ble ble ble" można sobie darować lub poprosić grzecznie o wyjaśnienie ^^
I ZAWSZE w Omegaverse to Shigaraki jest Omegą.
(Uwaga tutaj jest Hipokryzja z mojej strony)
I to jest podobne do rozdziału "Seme i Uke" w którym mówiłam o tym że Shiga jest zawsze uległy a Dabi dominujący.
I to są preferencje.
I nie będę mówić o tym czy Dabi powinien być Alfą czy Omegą itp.
Bo to są
P
r
e
f
e
r
e
n
c
j
eAle chciała upomnieć autorów w jednej ważnej kwestii.
Jeżeli w swoje Omegaverse wplątujecie Ruje i Gorączkę to pamiętajcie żeby dawać ją w jakimś odstępie czasowym. Bo gdyby Omega miała Ruje co dwa dni i dodatkowo trwała ona o zgrozo tydzień, to byłoby słabo.
(tyczy się to także Alfy)
Po pierwsze byłoby to nierealne. A po drugie byłoby to męczące dla samej Omegi.
Jeżeli Ruja ma trwać co miesiąc to niech trwa jeden do dwóch dni.
Jeżeli co dwa miesiące to powiedzmy że trzy cztery dni.
Jeżeli trzy miesiące to tydzień itp.
Lub jeżeli Ruja ma trwać naprawdę długo (14 dni np) to niech ta Ruja występuje co pół roku a nie raz w miesiącu.
Pytanie do was: Jaką płeć powinien mieć Dabi i Shigaraki w Omegaverse?
CZYTASZ
Podstawowe błędy w ShigaDabi
FanficChciałabym pokazać podstawowe błędy w ShigaDabi, ale i także dawać może porady. Nie jestem nikim szczególnym aby się na ten temat wypowiadać, ale uznajcie to za moje obserwacje i przemyślenia. Więc jeżeli piszesz albo chcesz zacząć pisać ShigaDabi t...