18. Tost

321 29 30
                                    

Okej jednak to nie koniec tortur i powracam do was.

A więc tak. Często w opowiadaniach DabiShiga widzę jeden powtarzający się błąd. Albo raczej nie błąd ale coś tak wkurzającego że masakra.

Przezwiska.

Przykład:

,,Gdy moja noga przekroczyła linię na której razem z całą Ligą mieliśmy bez wyjątku czekać, znikąd pojawił się creep. Nie to że się tego nie spodziewałem jednak nie aż tak szybko. Trochę jakby miał jakieś radary w oczach.

-Pojebało cię ty spalony toście, chcesz abyśmy zginęli przez to że nagle dostałeś powalonej potrzeby ruszenia dupy z miejsca?! - Wydarł się i jednym ruchem z powrotem odciągnął mnie za linię. Od zawsze wiedziałem że ten mop ma jakieś problemy z głową. "

Jakby- proszę nie. Takimi przezwiskami tylko niszczymy klimat i robimy niepotrzebny cringe.

Oczywiście raz na jakiś czas spoko. Ale jeżeli to będzie się pojawiać częściej niż powinno to w nocy będę na was czekała aby udusić was poduszką myszki Miki.

Jasne? :)

I niech ktoś tylko spróbuje użyć takiego czegoś w scenie 18+ albo podczas wzruszającego momentu a nogi z dupy powyrywam.

Także no, lepiej się pilnujcie bo ja stoję na warcie i patrzę na Wattpadowe ShigaDabi 24/h na dobę.

(A propos ostatniego pytania co do mojego wieku, mam 13 więc dużo z was trafiło.)

Podstawowe błędy w ShigaDabi Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz