17. Seme i Uke

343 31 27
                                    

Witajcie moi drodzy czytelnicy, moje wy kluseczki.

W ShigaDabi zrodziło się przekonanie iż Shigaraki jest Uke a Dabi Seme.

(Może na sam początek wytłumaczę oba znaczenia)

Seme- Partner dominujący, inaczej nazywany Top lub Aktywny.

Uke- Partner uległy, inaczej nazywany bottom lub pasywny.

I pozwólcie iż będę używać formy uległy i dominujący. Jest dla mnie po prostu wygodniejsza. Więc wracając do tematu, nie będę mówiła o tym czy Shigaraki jest uległy lub dominujący bo to zależy tylko od nas i od naszego przekonania.

Jednak.

Nigdy ale to nigdy nie mówcie że Dabi MA BYĆ dominujący a Shigaraki uległy. To tak nie działa.

A sam koncept tego że dwoje partnerów musi mieć jakąś rolę w łóżku lub związku jest często toksyczne i najczęściej głupie. Ponieważ, ktoś może czuć się uległy ale i dominujący. Lub może nie być ani taki ani taki.

I to nie polega na tym że wyższy partner jest Seme, a ten chudy i niski Uke. Na to wpływają też cechy charakteru lub po prostu upodobania.

ShigaDabi jest tym shipem który daje nam pole do popisu w tej kwestii. Ponieważ i Shigaraki i Dabi mają prawie identyczny wzrost (Dabi jest wyższy od Tomury o 1cm) Mają podobną budowę ciała oraz oboje mają dosyć "dominujące" charaktery.

A samo przekonanie iż Dabi jest dominujący wzięło się prawdopodobnie od tego iż jest on starszy od Tomury.

Tutaj taka mała ciekawostka jakby ktoś nie widział. W związkach homoseksualnych nie musi być ani osoba dominująca ani uległa. A stosunek mogą uprawiać dwie osoby uległe lub dominujące. Jest to dosyć ciekawe więc warto o tym wiedzieć.

Pytanie do was, kto w ShigaDabi jest dominujący a kto uległy. A może oboje są dominujący. Jestem ciekawa waszych opinii.

Paaaaa ^^

(Niestety nie mogłam sprawdzić błędów więc jak jakiś tu się wkradł to przepraszam)

Podstawowe błędy w ShigaDabi Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz