Dissabte, 15 de maig del 2119.
9:00 hores.
— Bon dia Sara. Hui és dissabte, 15 de maig del 2119. —La veu de l'assistent domèstic havia començat a sonar al detectar que tenia els ulls oberts— He consultat les agendes públiques dels teus contactes habituals i totes figuren com completes. Vols que amplie el rang a les dels no habituals?
—Gràcies Domus, no cal —Genial, un dissabte més avorrida i sola en el meu mòdul—. Oferix-me un resum de les notícies del dia per favor.
Badallant vaig col·locar els peus en les ranures de la cabina de higienització i, mentre la màquina seguia el procés de rutina diària de neteja i esterilització, vaig escoltar diversos casos de robatoris d'identitat virtual —una cosa a l'orde del dia—, els avanços en la construcció de la nova estació de teletransport de València i un titular que em va resultar molt curiós «El Tribunal Internacional Euroamericà aprova una nova llei que permet el matrimoni entre humans i androides».
El món estava tornant-se boig. De veritat s'anava a casar la gent amb robots de companyia?
Mentre em prenia el batut nutri-protèic dels matins vaig començar a navegar, ociosa, per pàgines amb informació molt curiosa sobre relacions de persones amb hòmens i dones biònics. Al paréixer gràcies a este fenomen havia descendit una barbaritat l'índex de mort per suïcidi. Hi havia molts testimonis de gent que havia aconseguit ser feliç i inclús formar una família.
Sense adonar-me, clicant ací i allà, vaig acabar atrapada per la pàgina clau. La corporació Perfect & Droids era la pionera en tot este tema de vendre androides, i amb un parell d'estratègics vídeos publicitaris van acabar per conquistar la meua ànima assedegada d'afecte.
Els seus potents rastrejadors funcionaven amb uns algoritmes molt avançats que extreien tota la teua informació virtual: les teues aficions, gustos, comentaris i reaccions en xarxes socials; obtenint així una base de dades tan completes que permetia que els seus androides foren, física i intel·lectualment, creats a la mesura de cada client. Quasi es podria dir que et coneixien millor que tu mateix.
«Ha comprat vosté el paquet Perfect & Lover nivell bàsic. Recorde que pot millorar la seua experiència adquirint les nostres actualitzacions de nivell avançat. Estem segurs que el seu androide complirà amb totes les seues expectatives, però recorde que segons la llei 487/3 del Codi de comportament robòtic, estem obligats a comunicar-li que la paraula de seguretat per a la desconnexió automàtica de l'equip serà silentium.»
Sí, ho vaig fer. Vaig aparcar els meus prejudicis en la cuneta de la desesperació i em vaig llançar de cap a la piscina de l'amor virtual.
Diumenge, 16 de maig del 2119.
5:15 hores.Vam entrar en el meu mòdul arrancant-nos la roba. Com vaig poder, entre besos i mossos li vaig dir a Domus:
—Avant Domus, per favor, pren el control. Gestiona la compra del nivell més avançat i de totes les actualitzacions que existisquen sobre la meua última compra en Perfect & Droids.
Una esquena gran i perfecta, uns músculs cisellats, unes mans expertes...
—Disculpa Sara —Va començar a sonar la veu metàl·lica del meu assistent— Detecte una notícia que considere que és del teu interés.
—Domus, ara no. Seguix avant amb la meua ordre i posa't en mode silenci fins a nou avís.
Estos hòmens-màquina eren amants inesgotables. A més, cada vegada que abordaven una nova tasca es reprogramaven ajustant-se per a executar-la millor en successives ocasions.
Submergida en eixe èxtasi luxuriós no li vaig donar pas a Domus en tot el matí i, per tant, no vaig escoltar la notícia més important del dia:
«Una imprevista tempestat solar provoca un accident a les instal·lacions de l'estació de teletransport de València. S'ha obert un microforat de cuc durant mil·lèsimes de segon en la porta d'accés als servidors locals, temps suficient per a provocar desastres informàtics de desconegut calibre i imprevisibles conseqüències. S'aconsella no fer ús de cap intel·ligència artificial i retindre així mateix tota gestió en la xarxa fins a nou avís.»
ESTÁS LEYENDO
PERFECTO [Historia corta]
Science FictionSara se siente sola, todas sus anteriores relaciones habían acabado mal. ¿Porqué no probar la compañía de un androide perfecto y diseñado para complacerte? 🏅*RELATO CORTO GANADOR TERCER PREMIO (👂+ AUDIOLIBRO)* para el desafío "TU CIUDAD CYBERPUNK"...