פרק חמישה עשר- אמילי

234 21 17
                                    

אמילי התעוררה ואירגנה את תיקה תוך דקה. תולדות הקסם, שיקויים, שינויי צורה, לחשים ותורת הצמחים. מושלם.

היא יצאה מחדר המועדון ומצאה בסוף גרם מדרגות את ליאו.

"שלום!" היא נופפה לו.

ליאו הרים את מבטו, חייך ונופף לה בחזרה.

"איך את חושבת שיהיה היום?" שאל.

"מדהים." ענתה אמילי.

להפתעת כולם, היום באמת היה "מדהים". טוב, לפחות במונחים של אמילי. במונחים של אנשים רגילים זה אומר: "שיעמום מוחלט".

הפרופסור בינס התגלה כסיוט מהלך. הוא הרצה במשך שעתיים על מהפכות הגובלינים באנגליה ואמילי גמעה כל מילה בצמא, כתבה וסיכמה כל מילה שאמר. כל השאר, לעומת זאת, ישבו ונחרו בקול בכיסאותיהם.

ליאו ניסה להישאר ער מתוך נימוס, אך ניכר שזה קשה לו. הוא נרדם והתעורר כל שניה (או יותר נכון: שינה).

אחרי השעתיים הנפלאות (והנוראיות בעיני כל השאר) האלה היה שיעור שיקויים, שפיצה לחלוטין על החוויה הקשה. הם למדו להכין סם מרדים, וכעבור חצי שעה כל החדר היה מלא בריחות מאלחשים כל כך עד שפרופסור סלגהורן רץ ליצור חלון.

אחרי שיעור שיקויים היה שיעור שינויי צורה. פרופסור ג'קסון ביקשה שיתאמנו שוב על הפיכה של גפרור למחט, ועל אמילי שכבר הצליחה היא הטילה להפוך חיפושית לכפתור. המשימה בוצעה בהצלחה כה רבה עד שהפרופסור אמרה לה שהיא שוקלת להעביר לה שיעורים פרטיים ברמה מוגברת או להעביר אותה לשיעור של אחת השכבות הגבוהות בשיעורי שינויי צורה.

בשיעור לחשים הם התבקשו להרחיף את תיקיהם. זה לקח כמה שניות ורבע שעה לפני סוף השיעור פרופסור פליטיק שחרר אותם להפסקה כיוון ש"הצליחו למעלה מהמצופה ללא כל קושי" (יהנו שלושים תיקים כבדים פגעו בו והוא נפל על ערימת הספרים שהשתמש בה ככיסא).

שיעור תורת הצמחים היה השיעור האחרון שלהם. הם למדו על צמח בשם פוקספייר, שבניגוד למה שאנשים חושבים, הוא לא פטרייה שזוהרת בחושך. למעשה היתה זו מין פקעת שהבהבה באור חזק כל כך שהסתנוורו.

הפרופסור לונגבוטום הורה עליהם להרכיב משקפיים שטשטשו את האור הבוהק של הפוקספייר ולמדו כיצד להפיק ממנו סם נגד שיעול. הפרופסור היה מרוצה למדי מביצועיהם של אמילי, ליאו ואלכס עד שלקח מהם את הסמים ואמר להם שייתן אותם למדאם פומפרי ויבקש ממנה לבדוק אותם, ושאם הם יצאו מתאימים לשימוש זה יחשב להם כחמישים אחוז מבחינת סוף השנה.

"היום הזה היה מתיש." אמר אלכס. "ניפגש בארוחת הערב באולם הגדול."

"להתראות!" קראה אמילי לאלכס וליאו שהמשיכו בדרכם ועלתה לכיוון חדר המועדון של רייבנקלו.

שלישית רידלWhere stories live. Discover now