פרק שלישי- אלכס

251 20 15
                                    

זה יותר קצר מהקודם, אבל הוא חשוב אז אני משאירה אותו.

אלכס עדיין לא איכל הכל לחלוטין.

הוא קוסם.

אבא שלו היה קוסם מרושע שרצה היה להשתלט על העולם. אחלה אבא.

אלכס שכב במיטתו כשעיניו פקוחות.

הוא לא האמין שאי פעם יעשה זאת, אך הוא ניגש אל אמילי וביקש ממנה ספר.

אמילי נראתה לא פחות מופתעת משאלכס הרגיש. היא גמגמה: "כ-כן ב-ברור." וחזרה לספר שלה.

אלכס לקח את הספר והתחיל לקרוא בו בלי עניין אמיתי, אבל אז הוא נזכר באיש שחור השיער שראו אתמול, זה המפורסם. הוא חשב שיכול להיות שימצא בספר הזה מידע עליו. הוא ידע שגם אמילי וליאו יחפשו אולי ביחד הם יצליחו למצוא מי זה עוד לפני שיגיעו להוגוורטס.

הוא דפדף לתוכן העניינים וחיפש משהו על קוסמים מפורסמים, רק שלא היה תוכן עניינים. במקום זה היה שם עמוד ריק, שבמרכזו כתוב:

"אמור מה הנושא שבו תרצה לגעת,

ואנחנו פה, נרחיב אותך מדעת."

אלכס חייך ואמר: "קוסמים מפורסמים של המאה ה 21."

הספר רעד קלות ושורות השיר נעלמו, ובמקומן הופיעו מן כפתורים שעליהם נכתבו דברים כגון: "כרמים קסומים. החווה הגדולה בעולם!" או "מחפש ענבים קסומים? אנחנו כאן בכרם כרמקסם נרצה אותך!"

אלכס צחק. "זה כנראה חצי עיתון." אמר. "לא, זה לא מה שאני רוצה לקרוא!"

אך על הספר כבר התחילו להופיע משפטים כמו: "עיתון מזויף." ו "עשרים ואחת דרכים להסוות עיתון."

"קוסמים מפורסמים של המאה ה 21." אמר אלכס בקול ברור וצלול.

מיד התחילו להופיע על הספר שורות כגון: "איך סקרימג'ר מת." ו"השגעונות של עין הזעם."

אלכס חיפש את השם הארי, ולבסוף מצא פרק בשם: "הארי פוטר. מנצח האופל. גיבור מלידה."

אלכס לחץ על השורה. הספר דפדף מעצמו עד שהגיע לכותרת.

אלכס התחיל לקרוא:

"הארי פוטר היה בן שנה כשוולדמורט בא לביקור נחמד בביתו. הביקור נגמר באיש ואישה מתים, וולדמורט שאיבד את כוחות הקסם שלו ותינוק בוכה.

הארי גדל בביתם של שלושה מוגלגים, הדודה שלו, בעלה ובנה. בבית המוגלגים (שם משפחה דרסלי) התאכזרו אל פוטר.

בגיל אחת עשרה קיבל הארי מכתב הזמנה להוגוורטס, אך דודו ודודתו לא נתנו לו אותו.

אירעו כמה ניסיונות לשליחת מכתבים לפני שאלבוס פרסיוול וולפריק בריאן דמבלדור שלח את האגריד, שומר הקרקעות והמפתחות של הוגוורטס לתת להארי את המכתב.

שלישית רידלWhere stories live. Discover now