פרק רביעי- אמילי

236 31 15
                                    

אני מבקשת שאחרי שתקראו את זה תסמנו כוכב ותשאירו תגובה... זה ממש מעודד שעושים את זה וזה עוזר להמשיך בכתיבה ולדעת שמישהו רוצה שתמשיך...❤

אמילי התעוררה בבוקר מדלי של מים קרים (כן, רעיון של אלכס). היא התפלאה לשמוע שאלכס קם מוקדם בבוקר, ואפילו יותר התפלאה מכך שבין ידיו היה ספר, והיתה אפילו יותר המומה כשאמר שהספר הזה הוא הספר הכי טוב שראה בחייו.

אבל זה בכל זאת היה אלכס שהעיר אותם בדרך מעניינת כזאת, כשבן ידיו אחוז ספר והוא אומר שהספר עניין אותו.

"זה הספר הכי טוב בעולם!" קרא אלכס.

אמילי הביטה בו ואז שאלה: "מישהו עשה לך שטיפת מוח?"

"לא!" קרא אלכס.

"זה רק מוכיח שכן." ענתה לו אמילי.

"טוב, נראה אותך לא נדלקת על הספר הזה!" קרא אלכס.

"ההבדל," אמר ליאו. "הוא שאמילי נדלקת על כל ספר. זו הפעם הראשונה שאמרת לנו שקראת ספר מעניין."

"נכון, אבל זה ספר מגניב!" ענה אלכס.

"מה יכול להיות מגניב בספר?" שאל ליאו. "אתה בטוח שאמילי לא נתנה לך חלק מהמוח שלה?"

"תראה!" אמר אלכס ופתח את הספר בעמוד תוכן העניינים. "קוסמים מפורסמים של המאה ה21." אמר.

על הספר החלו להופיע כתוביות.

"לא שוב הכרמים!" קרא אלכס, מתוסכל. נראה שהוא רק עודד את הספר.

"תן לי." אמרה אמילי. "היו לי אימוני מקהלה."

"מה הקשר?" שאל ליאו.

"שלמדתי לדבר בצורה זכה וצלולה." ענתה לו אמילי.

"טוב." נכנע אלכס. "תנסי בעצמך."

אמילי ניגשה אל הספר ואמרה בצורה צלולה ביותר: "קוסמים מפורסמים של המאה העשרים ואחת."

הספר נדלק והופיעו עליו שורות על הקוסמים הגדולים.

אלכס לחץ על השורה שמדברת על הארי פוטר. "אתם רואים?" שאל. "אני ביררתי."

אחרי שגמרה לקרוא את הכתבה, אמילי שתפה את ליאו ואלכס במה שהספיקה היא לברר. "קשה לי להאמין שהוא הצליח לזמן פטרונוס בגיל צעיר כל כך." אמרה. "בשנתו הרביעית של הארי, היה אסור לילדים מתחת לגיל שבע עשרה להשתתף בטורניר."

"תגידי, את חושבת שאת לא היית מצליחה לזמן פטרונונוס?" שאל אלכס.

"אומרים פטרונוס." חשקה אמילי את שיניה לעברו.

"בכל אופן, אולי תנסי בעצמך?" שאל אלכס.

"אם אתה מתעקש... " נאנחה אמילי. היא הרימה את שרביטה וקראה: "אקספקטו פטרונום!"

שלישית רידלWhere stories live. Discover now