Semua orang jadi krik².
Blaze:Uh..hello?Aku tanya ni siapa nak mula dulu?
Ali:Kau..p-pasti ke benda ni selamat?
Jet:Tak beku ke kita naik tu?
Solar:Jangan risau.Thorn dah sedia...peluncur untuk korang semua.
Thorn:*angkat peluncur* Tadaa~!Thorn buat untuk semua orang!
Rudy:Tak ke ni...boleh mendatangkan kecederaan dan kau boleh kena saman kalau kitaorang cedera sebab korang?
Halilintar:*rolled eyes**peluk tubuh* Huh,tolonglah.Korang pergi misi tu lagi bahaya daripada benda ni.
Bulat:Aku tak nakkk!!!
Mika:Aku..tak rasa aku akan naik aku rela tidur sini.
Zass:*angkat bahu*
Khai:A-Aku gayat!Ha'ah gayat.
Gempa dan yang lain hanya bersweatdropped sahaja.
Gempa:*sigh* Aku tak nak buat ni.Tapi sebab korang dah degil sangat...
All ejen muda:*pandang Gempa*
Gempa:*strict voice+face* Korang semua gagal.
All ejen muda: HAH?!
Gempa:*peluk tubuh* Yep,korang dengar aku.Korang tak naik slide tu,korang gagal.Korang tak akan dikualifikasikan sebagai ejen yang sah dan kena ulang training sampailah korang lulus semua ujian.
Jet:M-Mana boleh macam tu!
Solar:*smirk* Kitaorang literally boleh buat apa je.And,lesen kau sebagai ejen muda pun boleh kena tarik.
Khai:H-Habis tu macam mana?
Gempa:Anggap jelah turun slide ais tu sebagai ujian korang.
Ejen² muda hanya mengeluh keredhaan(?).Nak tak nak diaorang ambik slide yang Thorn dah buatkan tu.
Jet:Lepas tu?
Halilintar:Ok,korang duduk sebaris.Mika,kau dekat belakang sebab senang kitaorang nak back up kalau apa².
Mika:Kau cakap macam benda ni boleh melibatkan nyawa je..*sweatdropped*
Taufan:Meh,tak jugak.Kalau korang berat sangat ais tu boleh retak,pastu korang jatuh pastu pandai² lah teka apa jadi.
Amboi ko Taufan bab menyakat orang nombor 1!
Ice:*tepuk tangan* Oi oi..Cepatlah sikit aku ngantuk dah ni...Dapat gaji tak apalah jugak.
Blaze:*excited**lompat²* Cepatlah korang!Aku lapar ni!Cepatlah!Cepatlah!
Ejen² muda hanya mampu mengeluh sebelum beratur sebaris dan duduk.
Thorn:*join duduk dekat depan* Yay!Jom!Jom! Kita jalan!!*excited*
Ali:*dekat belakang Thorn* Aku tak pasti aku nak buat benda ni..*tengok bawah*
Khai:*dekat belakang Ali* Demi ujian,redha jelah.
Susunan mereka sekarang,semua ejen lelaki ada dekat depan,dengan Blaze,Ice dan Thorn manakala Solar,a.k.a our lampu suluh bergerak dekat tengah² pisahkan ejen muda lelaki dengan ejen muda perempuan.Gempa,Halilintar dengan Taufan ada dekat belakang.
Solar:Apalah nasibku yang handsome ni jadi lampu suluh bergerak...
Rudy:*peluk tubuh* Dah tu sekarang?Nak buat apa?
YOU ARE READING
Ejen Elemental(BoBoiBoy & Ejen Ali)
FanfictionSebelum menyertai TAPOPS,BoBoiBoy merupakan salah seorang daripada ejen muda MATA dan merupakan ejen muda paling hebat dalam MATA kerana dia mampu merangkumi semua teras.Dalam MATA,dia dikenali sebagai Ejen Elemental dan tiada sesiapa pun yang menge...