Semua ejen muda hanya mampu melihat dengan kagum ada enam orang dan satu bebola terbang muncul dari portal tu.Sebaik sahaja portal tu tertutup, BoBoiBoy terus memperkenalkan mereka semua.
BoBoiBoy: Baiklah semua aku kenalkan,kawan² sepasukan aku.
Mereka semua melambai kearah kawan² BoBoiBoy.
BoBoiBoy: Baiklah, ini Yaya dan Ying,Lans Koperal pasukan aku.
Y,Y: Hai semua!*excited*
BoBoiBoy: Ha,yang ni pulak,kadet Gopal.
Gopal: Hm! Aku akan ajor bebudak ni BoBoiBoy!
Rudy:*diam²* Ceh,poyo.
BoBoiBoy: Baiklah,ini pulak adalah dua kapten terbaik di TAPOPS,Fang dan yang tinggi tu abangnya,Kapten Kaizo.
Fang: Ceh.
K.Kaizo: *two fingers salute* Yo.
Moon:*fangirling* HENSEMNYAAAAA!!
Yang lain hanya mampu bersweat dropped.
BoBoiBoy: Baik so korang semua dah tau nama diaorang masing²,aku akan terangkan ujian korang untuk harini.
All:*diam*
BoBoiBoy: Harini korang semua akan dibahagikan kepada teras masing². Dan dalam setiap teras akan ada satu daripada pasukan aku untuk perhatikan korang. Faham semua?
All: Faham BoBoiBoy. *angguk*
BoBoiBoy: *smile* Okay now go masuk teras masing².
Semua ejen muda pun mula berpecah kepada teras masing².
Khai:*bisik dekat Ali*Weh,haraplah kita tak dapat demgan yang muka garang gila tu.
Ali:*bisik balik* Tulah tu..Seram doh.
BoBoiBoy: Okay good now korang dah terbahagi kepada teras masing² jadi dengar elok². Teras Tekno,korang akan bersama Fang .
Fang:*roll eyes* Korang jangan nak macam² pulak.
K.Kaizo:*pukul kepala Fang* Diamlah Pang.
BoBoiBoy: *sweatdropped* Okay,so teras Neuro pula akan bersama dengan Ying dan Gopal.
Ying: *tepuk dahi*
Gopal:*gelak jahat*
Roza:*bisik dekat ahli Neuro* Aku tak sedap hati.
Jet:Tulah tu.
BoBoiBoy: Okay moving on,teras Inviso,korang akan bersama dengan Kapten Kaizo. Sepatutnya,aku nak bagi dekat Kombat but...*smirk* Saja nak suruh dia ajar korang 'stealth mode'.
Moon: Aku je ke,or aku nampak BoBoiBoy sengih tadi?
Zass:*angkat bahu*
Rudy:*roll eyes* Dah agak.
K.Kaizo: Oi,aku bukan barang nak bagi².
BoBoiBoy: *giggle* Hehe..Sorry Kapten. Okay lastly untuk teras Kombat korang akan bersama Yaya!
Yaya: *angguk**terapung* Ya! Aku akan ajar korang cara nak mempertahankan diri dan berlawan dengan bijak!
Mika: *bisik dekat Iman* Dia macam kau.
YOU ARE READING
Ejen Elemental(BoBoiBoy & Ejen Ali)
Fiksi PenggemarSebelum menyertai TAPOPS,BoBoiBoy merupakan salah seorang daripada ejen muda MATA dan merupakan ejen muda paling hebat dalam MATA kerana dia mampu merangkumi semua teras.Dalam MATA,dia dikenali sebagai Ejen Elemental dan tiada sesiapa pun yang menge...