Blaze:*tumbuk kedua² tangan* Masa untuk main!
Taufan:Marilah!
Thorn:Aye!
Bulat:Kau biar betul?
Solar:Blaze akan lawan team Ali,Taufan,kau lawan team Khai dan Thorn,kau lawan team Bulat.
B,T,T:Aye boss!
Solar:Mula!!
Blaze:Yeet!!
Blaze mula menyerang Ali dan teammate nya.
Blaze:Marilah!Jangan tahan diri korang!Tunjuk apa korang ada!
Ali:Baik!*baling yoyo* Korang!Serang serentak!
Dengan Taufan,dia terbang cuba elak tembakkan dari Roza dan tumbukkan dari Mika.
Taufan:Wow,korang memang tak tahan diri.
Mika:Ceh,buat apa nak tahan kalau boleh buat apa je?
Taufan:*rolled eyes*
Dengan Thorn,well...anggaplah Nezuko demon mode Thorn ni tak tunjuk belas kasihan.
Thorn:YEET!!!*libas Akar Berduri dekat semua arah*
Berbalik pada team Ali,dia dah menang.XD
Moon dapat tolak Blaze dan Iman ikat dia pakai shawl dia and Alicia tahan dia pakai guli gravity yang tahan dia ketanah.
Blaze:Ow!Ow³!Ok²!Korang menang!
A,A,I,M:Yay!
Blaze:Dah,pergi dekat pintu sana.Oww...*urut tangan*
Ali:Jom teruskan cepat!
Dengan Taufan pulak,dia dah jatuh kebawah sebab Roza tembak hoverboard dia sampai rosak.
Taufan:Mou...Yelah korang dah lepas!Pergi dekat pintu sana!*pat hoverboard* Kesian Hovie aku....
Then,team Khai pun terus ke pintu untuk ke stage keempat.
Situasi dengan team Bulat pulak Thorn masih lagi tak berlembut dengan diaorang.
Thorn:Muahahahaha!!!Makan diaorang!Makan!!!
Thorn keluarkan Perangkap Periuk Kera dia untuk serang yang lain.
Thorn asyik serang yang lain sampai dia tak perasan yang Rudy dah sampai kat pintu.
Rudy:*bukak pintu* Woi!Cepatlah!!
Rudy baling gari magnetic tu supaya boleh tahan pergerakkan Thorn untuk team dia.masuk dulu.Lepas semua dah masuk,baru dia lepaskan Thorn dan lari masuk sekali.
Thorn:*pout**duduk atas Periuk Kera* Aloh...Tak perasan pulak dia kat belakang.*pat Periuk Kera*
Blaze:*urut bahu**berkumpul dengan Taufan dan Thorn* Tapi jujur aku cakap,teamwork diaorang dah semakin baik.
Taufan*senyum* Maybe diaorang adalah jugak perubahannya.
Thorn:*jelir lidah* Bleh!Thorn masih tak suka diaorang.
Berbalik kepada ejen² muda,sekarang mereka berada di stage terakhir.
Ali:Ape pasal gelap semacam ni?
YOU ARE READING
Ejen Elemental(BoBoiBoy & Ejen Ali)
FanfictionSebelum menyertai TAPOPS,BoBoiBoy merupakan salah seorang daripada ejen muda MATA dan merupakan ejen muda paling hebat dalam MATA kerana dia mampu merangkumi semua teras.Dalam MATA,dia dikenali sebagai Ejen Elemental dan tiada sesiapa pun yang menge...