2- Tren

64 5 1
                                    

Bölümün mesajı altta yazıyor. İyi okumalar.

Tren çok sessizdi. Ethan ile yan yana oturuyorduk. Gözlerim yaşlarla doluydu. Ve birkaç gözyaşı yanaklarımdan süzülmeye başladı.

Ethan titrek bir sesle " Hiç durma, ağlarsan seni suçlamam." demesi ile benim göz yaşlarına boğulmam bir oldu. Onun da gözlerinden birkaç damla süzüldü.

Biraz sakinleştikten sonra akıl hocamız Sean Ashley ve Merry Jason içeri girdi. Sean bize bakıp bizi süzdü. Onlarla tanıştık. Bize eğitim merkezine yarın gideceğimizi söylediler.

Akşam yemeğine hazırlanmak için odama girdim. Kırmızı bir tişört ve siyah bir pantolon giydim. Yatağıma yattım. Derin düşüncelere daldım. Ta ki Merry beni akşam yemeği için çağırana kadar.

Merry beni yemek vagonuna geçtiğimizde gördüklerime inanamadım. Yahniler, çorbalar, meyve tabakları, makarnalar, tatlılar... Ağzım açık kalmıştı. 12. Mıntıka 'da böyle bir yemek yemek imkansızdı. Anlaşılan Ethan da benim gibi düşünüyordu.

Tabaklarımızı doldurduk ve taşana kadar yedik. Ve sonra Sean yarınki eğitimin yorucu olacağını söyleyip bizi yataklarımıza mahkum etti.

İki saat boyunca yatağımda debelendim. Uyuyamayacağımı fark edip treni dolaşmaya başladım.

Sonra Ethan' ı gördüm. O da uyuyamamıştı. Camdan dışarıyı seyrediyordu. Beni gördü ve
- Hey, dedi.
- Hey.
- Sen de mi uyuyamadın?
- Evet.
Yanına oturdum.
- Bak bence doğru düzgün tanışmanın zamanı geldi.
- Doğru diyorsun. Ben Rose. Tanıştığımıza memnun oldum.
- Ben Ethan. Bende memnun oldum.
Birbirimize gülümsedik.

Birlikte biraz oturduk ve sohbet ettik. Birbirimizi tanıdık.

Yaklaşık yarım saat sonra ayağa kalktı.
- Bence artık uyumalıyız, dedi.
- Tamam.
Ardından odama gidip uyumaya çalıştım.

Ertesi gün Merry beni uyandırdı. Özel kıyafetimi verdi ve giymemi istedi.

Üstünü giyindikten sonra Sean bizimle konuşmak üzere karşımıza geçti.
- Evet. Bugün yeteneklerinizi öbür
haraçların gözü önünde göstermenizi isteniyorum. Yoksa öbür haraçlar sizi öldürmek üzere planlarını yaparlar. Sadece oyun kurucuların gözü önünde yapacağınız bireysel eğitimde kafanızdakileri yapabilirsiniz. Ayrıca müttefik de bulmaya çalışın. Beni anladınız mı?

İkimiz de kafamızı evet anlamında salladık. Ve ardından eğitim merkezine götürüldük.

Arkadaşlar farkındayım ki bölümler biraz kısa oluyor ama zamanla uzayacaklar.:))

Bir Açlık Oyunları HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin