6- Bireysel Eğitim Merkezi

34 4 2
                                    

Belki heyecandan titriyor olabilirdim. Ama kötü hissediyordum. Ya oku atamazsam? Off...

"Rose Haventsbee, bireysel eğitim merkezine bekleniyorsunuz." İşte sıram geldi. Bir iç çektim ve kapıya yöneldim. O sırada yanımda oturan Ethan bana seslendi:
- Rose...
Sesi öyle içten ve rahatlatıcıydı ki...

Ona döndüm.
- Yapabilirsin, dedi.
- Teşekkür ederim.
- Bol şans.
- Sana da.

Kapı açıldı. İçeri girdim. Yay ve oklara doğru yöneldim. Yay sanki biraz ağırdı. Alışamamıştım. Bir ok aldım ve hedefe doğru bir atış yaptım. Ok, tam hedefin kalbine saplandı. Bir nefes verdim ve oyun kurucularına döndüm ama beni umursamıyorlardı ( En son mıntıkadan olduğum için fazla beklemiş ve sıkılmış olmalılar. ).Yarısı beni izlerken öbür yarısı yemeklerle uğraşıp sohbet ediyorlardı.

Sinirden deliye döndüm ve,
- Hey! diye bağırdım.
Hepsi bana döndü ve şaşkınlıkla bana baktılar.
- Farkında mısınız bilmiyorum ama burada sizin için ter döküyorum!

Üç tane ok aldım. Birini, ilk hedefin kalbine nişan alıp attım ve kalbine oku sapladım. Diğerini ikinci hedefin kafasına sapladım. Üçüncü ok ise... İlk attığım oku delip geçti ve hedefin kalbinde bir deliğe sebep oldu.

Şimdi bana dehşet içinde bakan bir grup oyun kurucu karşımda duruyordu. Bana nasıl korku içinde baktıklarını kimse anlatamazdı. Kaşlarımı çattığımı fark etmemişim ama ne yapıyorsam yapmaya devam ettim.

Kızgın ve alaylı bir şekilde "Teşekkür ederim!" dedim. yayı yerine yerleştirip hızlı adımlarla odadan çıktım.

Aklımdan ne geçiyordu ki? Şimdi bana ne yacaklardı? Off...

Tahmin ettiğim gibi Merry bana deli gibi bağırıyordu. Benim tek cevabım ise " Sinirden deliye döndüm." gibi şeyler oluyordu. Sean beni fazla takmıyordu. Sanırım benden etkilendiklerini bile düşünüyordu.

Akşam puanlarımız açıklanacaktı o yüzden televizyonun karşısına geçtik.

Biraz abartılı olabilir ama Andrew, Kate, Vanessa, Fulvia, Teressa, Ethan'ın hazırlık ekibi, Sean, Merry, Ethan ve ben puanların açıklanmasını bekliyorduk.

Magie 9 puan almıştı. Ethan'da 9 puan almıştı. Bence biraz heyecan yapmıştı çünkü onun 10 puan alabileceğine inanıyordum.

Sıra bana gelmişti. Sunucu kartına baktı. Yüzünde bir şaşkınlık ifadesi oluşmuştu. Önce ' Büyük ihtimalle kötü puan aldığım içindir.' diye düşünmüştüm ama yanılmışım. Şaşkınlık ifadesini bozmadan kartı okudu. " Rose Haventsbee, puanı 11."

Arkadaşlar artık bölümleri biraz zor yazacağım çünkü sınavlar başlıyor. Ama yazmaya devam edeceğim. Haftada 1-2 bölüm filan yazabilirim. Okuduğunuz için teşekkür ederim. By.

Bir Açlık Oyunları HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin