bir asi olarak doğdum

846 74 50
                                    

#metin 15. bölüm

Okul çıkışı arkadaşlarından ayrı olarak yola devam ettiler,

Jimin ile Taehyung'ın etrafında huzursuz edici bir sessizlik hakimdi. İkisi de konuşacak gibi oluyor, daha sonra ise susuyordu. Yol boyunca da bu durum devam etmiş Jimin'in evine geldiklerinde ise Taehyung daha fazla dayanamarak söze girmişti.

"Konuşmak için çağırdığını sanıyordum.." montunu çıkarıp askılığa astı. "Önemli bir şey mi oldu sevgilim?"

"Hayır, sadece yalnız kalmamız için bahaneydi o." diyerek cevapları onu Jimin, Taehyung gibi üstünde ki fazlalık şeyleri çıkararak yatak odasına yöneldi.

"Sana bir şey göstereceğim, sadece biraz beklemen gerekiyor." Taehyung, camın kenarında ayakta durarak dışarıda ki yağan karı izlemeye başladı. Eskiden olsa hiç beklemeden çıkardı dışarı, arkadaşları ile kartopu oynayıp kardan adam yapardı. Daha sonra ise annesi hasta olduğu için kızardı ona.

Şu an ise evin içerisi daha hoş geliyordu, biraz daha öylece ayakta dikilirken Jimin, oturma odasına girmiş elinde ki kutuyu arkasında gizleyerek Taehyung'ın yanına gitti.

"Son günlerde çok düşünüyorum," diyerek söze girdi. "Dışarıdan bakınca hızlı ilerlediğimizi düşünüyorum, belki de gerçekten saçma bir şekilde hızlı davranmışızdır." omuz silkti. Elindeki kutuyu ona bakan sevgilisine uzatarak "Bunu, senin için aldım." dedi.

Taehyung, bir şey demeden uzattığı kutuyu eline aldı ve kapağını yavaşça çıkardı kalıbından. Orta boyda ki kutunun içinde küçük bir kar küresi duruyordu, gülümseyerek eline almıştı çoktan.

Jimin'de karşısında ki çocuğun tepkisinden memnun olmuşçasına devam etti, "Beğenmene sevindim."

Taehyung, sırıtarak sevgilisinin gözlerine baktı, "Beni iyi tanıyorsun sanırım.."

Karşısında ki oğlan ise omuz silkerek sarıldı ona.

"Dışarı çıkmak ister misin? Kardan adam yaparız." Jimin, biraz geri çekilip Taehyung'a baktı. Taehyung, şaşırdığını her halinde anlamış, sadece gülümsemişti.

"Bu teklifi eden sen olduğun için kabul ediyorum." dedi Jimin.

"En güzel kardan adam yapan kazansın, kaybeden ise kazananın istediğini yerine getirsin."

İkisi de sıkı sıkı giyinerek bahçeye çıktılar daha sonra da kendi kardan adamlarını yapmaya başlayarak birbirlerine laf atmaya başlamışlardı.

"Tüm karı sen aldın ama! Haksızlık bu!" Taehyung söylenerek Jimin'in tarafında ki karları kendi tarafına çekmeye başladı.

"Benim bölgemden kar çalamazsın, başka bir yerden bul!" Jimin'de bahçenin diğer tarafından ona karşılık verip bağırdı.

Taehyung gözlerini devirerek arkasında dönmüş, çitlerin diğer tarafında ki karları kendi bölgesine geçirmişti. Yaklaşık beş dakika sonra verilen süre bitti, ikisi de birbirinin kardan adamını oylamaya başladı.

"Kendinden uzun kardan adam yapmışsın Jimin, yardım isteseydin seve seve ederdim." dedi sinirli olmasını gizlemeden,

"Seninkine kardan adam diyemem en azından Taehyung, benim kardan adamıma ayıp olur." diyerek karşılık verdi Jimin.

"Seni va-" Taehyung sözünü tamamlayamadan başka bir ses duyuldu bahçede, "Çocuklar bu soğukta ne yapıyorsunuz? İçeri geçin çabuk, yemek yediniz mi siz? Yüzleriniz kızarmış, size bir çorba yapayım kendinize gelirsiniz."

İkisi bir şey diyemeden Bayan Park eve girmişti bile. Taehyung ile Jimin birbirine bakıyordu, "Şey.. oylama ne olacak?" diye sordu Jimin.

Karşısında ki çocuk ise bilmiyorum dercesine omuz silkerek eve doğru yürümeye başladı. Jimin'de arkasından onu takip etti.

"Ellerinize sağlık efendim, uzun zamandır böyle güzel bir çorba yememiştim." Taehyung, Bayan Park'a döndü, "Teşekkür ederim Taehyung'cım, istediğin zaman yaparım sana, söylemen yeter."

Jimin, susmuş garip bir ana tanık oluyormuş gibi bakıyordu ikisine.

"Benim oğlan bu çorbayı beğenmiyor aslında." dedi Bay Park, oğlunun bakışlarını umursamadan. "Hiç alakası yok, bence çok güzel." diyerek kaşık kaşık yemeye başladı Jimin.

Taehyung'da çocuksu hareketine karşılık gülümsedi.

Birkaç saat sonra Bay Park eve gelmiş, Taehyung'ın gitmemesi için çokça ısrar etmişti. Fakat Taehyung'ı ikna edememişti bu gece burada kalması için. Jimin'de sevgilisini zorlamak istemediğinden bir şey demedi.

Bir yarım saat sonra annesi ile babası kendi odalarına çekilirken sadece ikisi kalmıştı, Taehyung'da yavaş yavaş eşyalarını toplayıp kapıya doğru yöneldi.

Ne o ne de Jimin istiyordu gitmesini fakat kimseye daha fazla rahatsızlık vermek istemediği için kabul etmedi.

"İyi geceler sevgilim," diyerek kapının önünde sarıldı Jimin karşısındaki çocuğa, Taehyung'da karşılık vererek "İyi geceler Jimin." dedi ve daha fazla beklemeden arkasında dönerek sokağa doğru yürümeye başladı.

#şükür

metin yazarken her eki çok fazla kullanıyorum ve sinirlerim çıkıyor<\3

3.1k!! gidip din performansımı yapacağım ben

nasılsınız?🙄💇

KÖTÜ YAZIYORUM YÜZÜME VURMAYIN!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


KÖTÜ YAZIYORUM YÜZÜME VURMAYIN!

thank you next, vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin