Ayh şok edici bir şey yaşanıyor. Ben yb yazıyorym waow O. M. G neyse hadi bölüme geçelim bakalım ne yazuvam.
Jisung:
Saat 3 de eve dönmem gerekiyordu ama yapamadım, korktum. bu yüzden chan hyungun da başını büyük belaya sokucaktım.
Bir sürü derdim vardı ama minhoya bakınca unutuyordum. Normalde her zaman üstten bakar ve sinirli görünürdü ama uyurken öyle değil. Onu sınıfta uyurkende izledim
Flashback:
Sıramda oturmuş kafamı sola çevirmiş minhoyu izliyordum. Kafasını sıraya gömmüş mışıl mışıl uyuyordu. Bir bebek gibiydi.
Teneffüs zili çaldı hoca sınıftan çıktı. Minho hala uyuyordu bende onu izliyordum. Yanına gitmek yanağına bir öpücük kondurmak ve benimle öğle arasına çıkmasını söylemek istiyordum. Ama bu hayallerim kafama gelen bir su şişesiyle son buldu.
"ah" elimi kafama götürdüm. Su şişesini atanlara döndüm.
"Ya napıyor-" bana doğru gelen taehyun ile sustum.Yanıma geldi gülümsedi ama bu gülümseme normal değildi sanki şeytanla iş birliği yapmış gibiydi.
Yanıma oturdu ondan olabildiğince uzaklaşmak için duvara yapıştım. O da bana daha çok yaklaştı.
O sırada içeri giren hoca ile yaklaşmayı durdu. Ders başladığında sıra arkadaşım gelmişti. Taehyung ufak bir baş hareketi yaptığında kız taehyunun yerine ilerlemeye başladı.
Bütün okulu resmen avcunun içinde tutuyordu. İsteyen istediğini yapıyordu. Ben ve felix hariç.
Bana neden kafayı taktı anlamıyorum okulda benden kat kat güzel kızlar vardı. Hem benim gay olmamla dalga geçenler onla geçmiyordu. Bütün okulun ortasında zorla beni öpmeye çalıştığında onu destekliyorlardı. Neden beni desteklemiyorlardı. Ben kimseyi zorla öpmeye çalışmıyordum. Onları rahatsız etmiyor. Sarkıntılık yapmıyordum.
Bunları düşünürken bacağıma değen el ile başımı kaldırıp taehyuna baktım. Bana bakmıyordu hocaya bakıyordu ama gülümsüyordu. Yanıma ilk geldiği zamanki gbi şeytani.
Bacağımı okşamaya başladığında elini ittim. İyice duvara yapıştım. Bunu kaldıramazdım. Babam zaten vücudumu her gece ele geçiriyordu bir de taehyuna izin vermezdim.
Tekrar hissettiğim bacağımdaki el ile gözlerim doldu. Elini tekrar ittim.
İstemiyorum işte anlasana! Dokunma bana ya!
Bu sefer elini tekrar attı ama bu sefer sıktı o kadar sıktı ki kızardığına eminim. Tırnaklarını pantolumuma geçirmişti resmen.
Gözyaşlarım dayanamadı ve bir kaçı yanağımdan süzüldü. Hemen yanaklarımı sildim. Hocanın görmesini istemiyordum.
Taehyunun eli bacağımda gezintiye çıkmıştı. O sırada mşnho el kaldırdı.
"hocam bu ders jisungu revire götürmem gerekiyordu da götürebilir miyim? Bacağında bir rahatsızlık varmış. babası benden rica etti de"
Herkes şaşkın şaşkın Minhoya bakıyordu. Onların arasında bende vardım.
Neden böyle bir şey yaptıki diye düşünürken taehyun elini çekti. Ve ayağa kalktı geçmem için yer açmıştı. gerçekten beni revire mi götürücek.
Ayağa kalktım sıradan geçip minhonun yanına geldim. Taehyun ikimizde öldürücü bakışlar atıyordu.
Biraz tırsmıştım bu yüzden mşnhonun koluna girmiştim. Minhoya baktım rahatsız olmuş gib değildi bnaa bakmıyordu bile. Oda taehyuna kötü bakışlar atıyordu.
Mşnhonun kolunu hafifçe çekiştirdğimde. Yürümwye başladı. Sınıftan çıktık. Minho kolunu geri çekti.
Çok sinirli görünüyordu ve ben neden olduğunu bilmiyordum. Anlamayan gözlerle minhonun suratına bakıyordum. Bir şey söylemek için ağzını açtı ama sonra sustu. Beni kolumdan çekip hızla revire götürdü.
İçeri girdik.
Kapıyı kilitledi. Tamam şimdi korkmaya başlamıştım.
Bir kapıya bir minhoya baktım. Anahtaı yere fırlattığında metalin yere çarpma sesiyle yerimde sıçradum.
Arkasını döndü.
" Resmen bacağını okşadı ya! Gözümün önünde seni taciz etti! Hiçvişey demedin ona! Ya ben seni kurtarmasydım bütün ders boyunca sana yapabileceklerini düşünebilyot musun!"Bir anda bağırmaya başlamıştı. Gözlerinden ateş çıkıyordu ve elleri sıkmaktan artık beyazlamaya başlamıştı.
Olanlara anlam veremiyordum taehyun daha öncede beni taciz ediyordu. Daha öncede beni nıldu anlamıyordum. Niye beni koruyordu niye sinirleniyordu.
Şaşkın şaşkın ona bakıyordum. Elini masaya vurdu. Sandalyeyi çekip oturdu. Kafasını ellerinin arasına aldı. Remen sinirden kendi saçlarını çekiyordu.
Korkarakda olsa yanına yaklaştım. Elimi sırtına koydum. Pat patladım. " ben iyiyim endişelenme. Teşekkür ederim"
Elimi tutup sırtından çekti. Ayağa kalktı. "Dokunma bana pis gay. Bnaa bulaşır felan. Az önceki şeyleri söylemedim say sinirle oldu. Umrumda değilsin. Ne yaparsan yap."
Arkasını dönüp kapıya ilerledi. Yere fırlattığı anahtarı aldı. Kapıyı açtı. "bu ders burda kal ve biraz bacağın acıyor numarası yap senin yüzünden okulda yalancı diye dolanamam." revirden dışarı çıktı.
Ben şaşkın şaşkın kapıya bakıyordum. Elime baktım. Elimi tutmuştu ilk defa bana dokunmuştu. Kalbim çok hızlı atıyordu.
Flashback bitti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minsung stray Kids
FanficOkulumda dışlanmış bir ezik olabilirim ama ben ülkemizin en zengin iş adamının oğluyum. İşte bu yüzden onu sevme cesaretini kendimde buluyorum.