Merhaba bu benim ilk ficim ve tabiki minsung olucak umarım seversiniz ve umarım bunu birileri okur.
Minho:
Okulun ilk günü ve ben tabikide geç kaldım. Neden hep böyle oluyo ki.
Sınıfa girdiğimde Bay Choi konuşmayı kesip sinirli bakışlarını fırlattı bana. Özür dileyip yerime geçtim çok da umrumdaydı bana kızmış kızmamış. Kafamı sıraya gömdüm ve gözlerimi kapadım. Biyolojiden nefret ediyorum. Bay Choi den de. Onun da beni çok sevdiği söylenemezdi.
Sonunda teneffüs zili çaldı. Sıradan kalktım ve koridora doğru ilerledim. Her zaman ki gibi boş boş etrafta gezinen insanlar vardı.
Aaa bende bişe eksik diyordum. Size birinden bahsedicem. Jisung bizim okulun, zengin, yakışıklı ama ezik olan öğrencisi.
Y/n:şimdi diyeniz zengin yakışıklı nie ezik
Ezik çünkü bütün okul onun gay olduğunu biliyor ve onu dışlıyo. Ama onunla çıkmak isteyende çok fazla. Homofobikler anlayamıyorum. Neden karşı olursun ki ve seni ne ilgilendirir.
Neyse neden jisung tan bahsediyordum. Heh koridorda yürürken bir daire olduğunu gördüm ama ortada değil duvar tarafında. İnsanlar etrafa toplanmış merakla bir şeyi izliyor. O tarafa doğru gittiğimde jisungun Taehyun tarafından sıkıştırılmış zorla öpülmeye çalıştığını gördüm.
Etrafındakiler öp öp diye tezahürat yaparken jisung kaçmaya çalışıyor kafasını sağa sola çevirip duruyordu.
Bi anlığına ona üzüldüm çünkü yardım istiyordu ama kimse onu duymuyodu bile. Çocuk giderek daha da yaklaştı.
Tam öpücektiki jisung bir kol tarafından çekildi alındı taehyun ile duvar arasından. Kolun sahibi Felixti çilleri ve kalın sesi olam sevimli bir çocuk. Ama çok fazla başını belaya sokucak şey yapıyor. Bunlardan biride jisungu koruması.
Taehyun jisungu çeken taahyuna hızla döndü
-Sen ne yaptığını sanıyorsun!!O benim jisungu bana geri ver.
-Kes sesini! Görmüyormusun seni istemiyor sen ise durmadan onu taciz ediyor öpmeye çalışıyorsun. Rahat bırak onu.
-Sen ne karışıyorsun kısa!!!Taehyun cevap vermeden arkasını dönüp jisunguda kolundan sürükleyerek kordirodaki kalabalığı yararak ilerlemeye başladı. Taehyun tam arkasından"Hey! Sen kimi görmezden geliyorsun "diyip arkasından geliceltiki. Bayan Kim koridora çıkıp herkesi dağıtıp bağırınca geri döndü.
İşte her zaman ki günlerden biri. Benim pek arkadaşım yok. Ama okuldaki insanlar bana saygı duyarlar çünkü babam çok zengin ve benim gay olduğumu kimse bilmiyor. Bilseler jisung gibi olabilirm bu yüzden kimseye söylemiyorum.
İlk bölümü çok sıkıcı oldu hemen olaylara girmek istiyorum. Kafamda çok güzel kaos sahneleri var şimdiden. Hadi bakalım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minsung stray Kids
FanfictionOkulumda dışlanmış bir ezik olabilirim ama ben ülkemizin en zengin iş adamının oğluyum. İşte bu yüzden onu sevme cesaretini kendimde buluyorum.