Ben sıkıldıkça yazıyom ben öyle gün veren. çok yoğun olan havalı yazarlardan değilim işsizim ben o yüzden bol bol bölüm alın bakem.
Minho :
Felix ve jisungun arkasına geçtiğimde.elleri beni sinir ediyodu hem de çok fazla.Felix jisungun kulağına eğildiğinde kalbim sıkıştı. Felix ten nefret ediyorum, nefret ediyorum, nefret ediyorum. Oraya gidip felixi saçlarından tutmak ve jsungtan uzaklaştırmak istiyorum.
Bi dakika bana ne neden böyle bir şey yapmak istiyorum. Beni ne ilgilendirir. İsterseler sevişirler bile. Bana ne.
Kalbim neden bu kadar hızlı atıyosun sakin ol. O jisung okulun en eziği. Aynı zamanda okuldaki bütün kızlardan daha güzel. Hayır ne saçmalıyorum ben. Jisung çık aklımdan.
"minho"
Adımı duyduğumda geri dönüp baktım. Jisung ve felix bana bakıyorlardı.
Felix "minho nereye Benim evim burası. Ayrıca ne düşünüyosun ki bizi takip edemiyosun"diye sordu
Hafif kızardığımı hissediyordum. Noluyodu bana böyle.
" Hiçbir şey hadi eve girelim"diye geçiştirdim hemen. Jisung inanmışa benziyodu ama felix hiç de öyle görünmüyordu. Beni baştan aşağı süzdü. Sonra da jisunga baktı.
Kapının kilidini açtı ve" jisung sen önden geç "derken bana Bi bakış attı.Ah gerçekten felixten çok çok çok nefret ediyorum. Her neyse.
İçeri geçtik içerisi gerçekten çok büyüktü. Ama bizim malikane kadar değil. Sonuçta ülkenin 2. En zengin ailesi bizdik. Ama felixte 3.sıradaydı. Tabi ki jisung para konusunda en zenginimizdi. Şirketimiz ne kadar büyürse büyüsün ne kadar çok hisse alırsa alsın Han şirketi ile yarışamazdı.
İçeri girdiğimizde koşarak merdivenlere ilerledik yukarı kata çıktık ve kocaman bir odaya girdik. Oda siyah beyaz renkleriyle dizayn edilmişti. Aslında çok güzeldi ve hoşuma gitmişti ama tabi ki bunu felixe söylemiycektim.
İçeri girdiğimzde felix hızlıca kapıyı kilitledi. Jisung felixin yatağına oturdu. Felix jisungun yanına oturdu.
Yazar:
Felix jisungun ellerini tuttu. "Bunlar ne zamandır oluyordu jisung? Bana neden söylemedin!". Jisung hıçkırarak ağlamaya başladığında Felix ona sımsıkı sarıldı. Jisunga sarılırken bir yandan da geçti artık benim yanımdasın gibi teseliler veriyordu.Minho hiçbişey anlamıyordu. Jisung neden ağlıyor. Neden felixlerin evindeler. Ne oldu da jisung felixe söylemedi. Kafası çok karışmıştı. Oda jisunga destek olmak ona sarılmak, kafasını okşamak ve her ne olduysa geçeceğini söylemek istiyordu. Ama yapamazdı. O han jisungtu oysa lee minho. Farklı dünyaların insanları
Kısa bir bölüm oldu sorry ama gece yine yazcam kesin allahım jisunga çok üzülüyom. Ben gene kendimi deli gibi hissediyom. Neyse şimdi muzlu puding yemeye gidiyom hadi bb muah
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minsung stray Kids
FanfictionOkulumda dışlanmış bir ezik olabilirim ama ben ülkemizin en zengin iş adamının oğluyum. İşte bu yüzden onu sevme cesaretini kendimde buluyorum.