Selamın hello naber iyisiniz inş artık düzenli olarak yb atmaya karar verdim bunu okuyan birileri varsa gözünüz aydın. Tişikir idirim okuduğunuz için. Hadi bölüme geçelim muah.
Yorum 👉👈
Minho:
Açılan kapıyı duyunca dolu gözlerimle başımı kaldırdım. Elinde poşetlerle jisungu görünce hemen ayağa kalktım. Ve yanına koştum,sıkı sıkı sarıldım. Hemen ardından hıçkırıklara boğuldum.
Yazar:
Jisung Nerdeyse üstüne atlayan minhoya karşı baya şaşırmıştı ama bozuntuya vermeyip sarılışına karşılık vermişti.
Minho hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Jisung hafifçe geri çekilip minhonun yüzüne baktı. Gözleri ve burnu kızarmış çocuğa baktı.
"Niye ağlıyorsun"
Minho hıçkırmaya devam ediyordu. Gözleirni sildi. Tam cevap vericwkken felix tarafından itildi.
Felix jisınga sıkı sıkı sarıldı. Ardından geri çekilip jisungu kontrol etmeye başladı.
"iyi misin? Bir yerin acıyor mu? Neredeydin? Baban mı bişe yaptı?"
Diye sordu telaşla."İyiiym felix. Niye ikinizde ağlıyorsunız noldu?" diye sordu jsiung elindekileri yerden alıp mutfağa taşırken. İkili hemen jisungun peşinden gitti.
"sabah uyandım ve seni göremedim. Bişe oldu sandım çok korktum. Gerizekalı neredeydin?"
"alt tarafı markete gittim geldim abur cubur aldım." diye yanıtladı. Ve lix jisıngun kafasına bir tane geçiriidi.
"GERİZEKALI AKLIM ÇIKTI MADRM MARJETE. GİFİYON BANA DESENE MAL İNSNA HABER VERİR ANGUT"
Jisung lixin vurudğı yeri ovuşturur"acıdı hayvan yavaş! Ayrıca ölmedim merak etme."minhoya döner" sen niye ağlıyorsun? Ölmedim ben amk ölsem bile niye sen ağlıyon? "
Minho burnunu çekmek." bilmem korktum işte. "Felix minhoya döner. Kaşlarını çatmak." Harbi sen niye ağlıyon? Sana ne amk benim sincabım. " jisunga sarılır ." Benimsssssssssss" minhoya kötü bakışlar atmak.
Minho burnunu çeker ve koltuğa geri oturur. Annesini düşünmeye başlar. Tekrar gözleri dolar.
Jisung felixten ayrılır. "felix aldıklarımı yerleştirir misib ben çok yoruldum lütfennnnn~~~~~~~". Felix göz devrir "tamam tamam bu seferlik ben yerleştirim ama bir daha ki sefere çok beklersin canım."
Jisung :
Gülümsedim " teşşekür ederim~~~~~~~".
Felix içeri gidince minhonun yanına oturdum. Korkarak da olsa briaz sokuldum. " Özür dilerm ağlama lütfen. Söz bir daha haber vermeden hiçbir yere gitmem. Ağlama lütfen kendimi kötü hissediyorum" dedim.
Minho başını kaldırıp bana baktı. Gözleri kızarmuştı. İçim sızladı. Sevdiğim çocuk benim yüzünden ağlıyordu. Yavaşça minhoya sardım kollarımı.
"ağlama ben çok çok çok özür dilerim senş endişelendirdim."
Minho burnunu çekti. Ve oda bana sarıldı. "önemli değil. Bir dhs byölw bişe yapma. Lütfen" dedi.
Gülümsedim "tamam tamam bşr daha yapmam." geri çekildim ve Minhonun yüzünü ellerimin arasına aldım."sen de bir daha ağlama tamam mı?"
Minho küçük bir çocuk gibi başını hızlı hızlı sallayınca gülümsedim. O sırada felix içeri girdi.
"Hop hop ayrılın bakıyım. Jisung çek ellerini. Bende ağladım amk beni niye teselli etmiyorsun."
Felixin sesi ile göz devirip elelrini çektim. Ve ayağa kalktım. Felixin omzunu pat patladım "tamam tamam kıskanma sen de ağlama iyiyim ben amk ölmedim yaw salak salak ağlamayın bşr daha." dediğim şey ile felix kafama bşr kere daha vurdu
"GERİZEKALI SENİN İÇİN ENDİŞELENDİK BURDA MAL MI NE BU ÇOCUK". Vurudğı yeri ovuşturdım"bağırma be Allah Allah bir daha da vurma bana ben senden 1 gün büyüğüm niye bana hyung demiyorsun." dedim mutfağa ilerlerken. "tıch pardın niye diycekmişim bizim Avusturalyada işler böyle değil canısı ayrıca sadece 1 gün büyüksün yani şaddıfakap."
[bu aralar fav karakterim felix ama Jin gelecek her an değişebilir yani. bu arada jinin sewi var jeongin hiç kusura bakmayın bu yazar HyunIn shipliyor. Ehe :)]
" Of tamam tamam senle uğraşamam. He bide yolda gelirken. Hyunjini gördüm. Allahım görmen lazımdı aşk böceği. Bir başladı konuşmaya Jeongin aşağı Jeongin yukarı ay şöyle çok tatlı ay böyle çok tatlı. Baya aşık bu çocuk. İnş Jeonginde karşılık verir vermezse depresyona girer bu çocuk. "
Dedim aldığım sütü dolaba koyarken." Hiiii ya of gene mi ya mal bu çocuk offffff kim uğraşacak şimdi onla. Şşşş peki jeongtan bahsederken gözleir fln parlıyor mu yanakları kızarıyor mu? "
Diye panikle sordu.kaşlarımı çattım." Aslında evet ölğcek gibii jeonginden bahsederken."
"Ahanda SIÇTIK öyle böyle sıçmadık. Oğlum başımızı sikicek. Offffffff. Jeongin karşılık vermezse gene kendini eve kapatacak Offffffff bu çocuk niye böyle ya."
Felixe döndüm hyunjin ile çok iyi anlaşıyorlar ama hyunjin bizim okulda değil. O yüzden benle daha çok konuşuyor. Bazen kendimi aralarında fazlalık gibi hissediyorum. Ama felix bana karşı her zaman iyi ve hyunjin Ksıkanç biri değil. Cidden arkadaşlarım olmasa napcam ben amk.
Ben bunları düşünürken çalan kapı ile felixe baktım. Kim gelmişti? Babam yokluğumu mu fark etmişti? Anında gerildim ve ellerim buz kesti. Felix ile göz göze geldik. İkinizde gerilmiştik. O sırada minho kapıyı açtı ve ikimizde bakışlarımızı kapıya yönelttik.
Gelen kişi-
...
Dırırım ay em a kötü yazar okey ŞSKEPDKRŞDMDŞRKRŞFLĞFLFĞFKRİTMTŞTK kim geldi sizce jisungun babası gelmiş olabilr bilemiyorum. :).Neyse hadi bb bir kaç hyunjin fotosu ekleyip defolup gidiyorum.

Hyunjinin jsşungla karşılaştığında giydikleri gereksiz ama yazasım geldi beğenmiyorsabız bakmayın la.

Hyunjini çok özledim demiş miydim. Szkcode un 5. Bölümdü sanırım ertelenmiş ya ağlayasım geldi. Amk çocuğu salın ne yaptı size bırkın tatlış tatlış şarkısını söylesin dans etsin amk sakın.
Slm jeongin aşkım. Tam bir bebek ya yerm. Acaba hyunjine yüz verecek mi merak ediyorum ehe
Yorum istiyorum yorum yapın lan bak yeminle silerm hikayeyi ühühühühü yazar sizle konuşmak istiyor ühühühühühühü neyse bu kadar acıtasyın yeter hadi eyw muah
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minsung stray Kids
FanfictionOkulumda dışlanmış bir ezik olabilirim ama ben ülkemizin en zengin iş adamının oğluyum. İşte bu yüzden onu sevme cesaretini kendimde buluyorum.