Selam ben geldim. Yüzyıllar sonra bu bölümü bir ponçik için yazmaya başladım. Biraz şaşkınım açıkçası ficimi nerden buldunuz amk. Neyse önemli olan bu değil. Tek istediğim yorum oy vermeseniz olur sadece yorum yapın da az mutlu olam. Ne olacak hiç bilmiyorum. Hikayeyi unuttum da ehe. Gidip okudum geldim eh çok uzattım hikayeye geçelim.
Yorum👉👈
Jisung:
Oturmuş hala minhoyu izliyordum. Beni taehyundan kormuştu neden yaptığını bilmiyordum. Belki de benden hoşlanıyordur yada değer veriyordur. İç çektim. Kesinlikle imkansızdı bir kere minho gay değildi hem okulda onla çıkmak isteyen o kadar kız vardı ki.
Ben bunalrı düşünürken pencereden gelen güneş ışığı ony rahatsız etmiş olacak ki huysuzca yerinde kıpırdandı. İstemsizce dudak büzüyordu uyurken. Hayatımın sonuna kadar onu böyle izlemek istiyordum.
Kalkıp perdeyi çektim ve güneşin içeri girmesini engelledim minho kıpırdanmayı bırakıp uykusuna devam etti. Gülümsedim.
~Bir kaç saat sonra ~
Yazar:
Felix gözleirni açtı ve hemen etrafta jsşungu aradı. Ancak yoktu. Panikle ayaklandı. Minhoyu sarstı "UYAN UYAN JİSUNG YOK!! UYANSANA GERİZEKALI!!!!"
minho gözleirni açtı " noluyor? Ne diyorsun çilli????"
"JİSUNG YOK DİYORUM GERİZEKLAI KALK" dedi minhoyu sarsmayı bırakıp deirn derin nefesler alırken.
Hemen telefonuna koştı ve jisungu aradı. Ulaşılamıyor. Sinirle telefonu yere fırlattı. Mşnho ayağa kalktı ve felixe ilelrdi. "Sakin ol bulcaz onu gel aşağı inelim gerekirse evine gideriz."
Felix minhoya döndü. Ona güvenmiyordu sonuçta oda homofobük diye düşünüyordu. Ama dedikleri mantıklıydı.
Minhoya cevap vermeden merdivenlerden inmeye başladı. Bir yanda da jsşunga seslenşyordu. Btüün evi aradığında jsşungun burda olmadığı anlaşılmışdı. Felix koltuğa çöküp ağlamaya başladı.
Hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Kim bilir babası jsşunga napıyordu. Belki de şu an felix ten yardım istiyordu ama o yapamıyordı.
Felix koltuğa çökmüş ağlıyorken. Minho da onun yanına oturdu. Elleri titriyordu. Jisunga bişe olucağı onun şu anda yardıma ihtiyacı olabileceği gerçeği onu deli ediyordu. Yumruklarını sıktı ve gözleir doldu.
Kendine kızdı neden daha önce onun yanında olmamıştı da btüün olanlsrs seyirci kalmıştı. Nedenn. Nedenini biliyordu ama kendine itiraf edemiyordu. Jisunga olan hislerini de bu yüzden kabul etmiyordu. Edemiyordu.Nedeni ne miydi Korkuyordu deli gibi korkuyordu. Okuldakilein aynı jisunga yaptığı gibi onu da aşağalamadındsn dışlamasındsn korkuyordu. En büyük korkusu yanlızlıktı. Minho daha 5 yaşında iken annesi, babasıyla onu terk etmişti. Bir nevi ölümle baş başa bırakmıştı.
Babası mşnhoya her şeyi sağlıyordu çünkü çok zengindi ama her şeyine her yaptığında bşr hata buluyor, bağırıp çağırıyordu. Annesi en sevdiği kişiydi bu hayatta değer verdiği ama o gün minhoyu bırakıp gitmişti.
Flashback :
5 yaşında küçük bir çocuk annesinin bacağına yapışmış gitmemesi için ağlıyor yalvarıyordu. Salya sümük ağlıyor hıçkırıyordu.
Annesinin bacağına sımsıkı satılıyordu. Kadın çocuğun ellerini çözmeye ve gitmeye çalışıyordu ama çocuk hala bırakmıyordu.
"Minho bırak! Bırak dedim!"
"HAYIR!! ANNE GİTME LÜTFEN BIRAKMA BE- hıçkırık - Nİ LÜTFEN"
küçük çocuk annesine yalvarırken babası hibiieşy yapmıyor sadece ikisine bakıyordu.
Kadın minhoyu kucağına aldı . Yavaşça saçlarını okşadı. "Söz veriyorum oğlum geri dönücem. Gelip seni alıcam. Senş çok seviyorum tamam mı oğlum canım" bunalrı söylerken bir yandan da minhonun sçalaeını okuyordu. Küçük çocuk başını annesinin göğsüne koymuş onu dinliyor ve burnunu çekiyordu.
"~bende seni seviyorum annecim~"
Minhonun gözleir yavşça kapandı ve kendini uykuya bıraktı.
Bu sözlerden sonra bir daha annesini hiç görmedi hemde hayatı boyunca hiç. 12 yıldır. Koskoca 12 yıl annesiz geçen.
Flashback end
Minho aklına gelen anılar ile gözleirni kapadı . Yine aynı şeyler oluyordu. Yine değer veridği sevdiği biri gitmişti ona ne olduğunu bilmiyordu. Ama neden gitmiştikki mşnho ona onu sevdiğini söylemwmişti. Neden gitmişti.
Kendinden bir kere daha nefret etti.
O sırada kapının açılma sesiyle başını kaldırdı.
Hyunjini eklemeyi düşünüyorum ne dersiniz. Hem özledik drama Queenimizi. Keşke bir an önce geri dönse :c neyse ltğfen bol bol yorum yapın. Çok zevkli okumak. Ben gidiyorum bu bölümü adına yazdığım ponçik de MelekErtanhan çok tatlı bir kız aşık olmuşke ehe aşkımı da itiraf ettiğime göre gidebilirim hadi by by muah
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minsung stray Kids
FanfictionOkulumda dışlanmış bir ezik olabilirim ama ben ülkemizin en zengin iş adamının oğluyum. İşte bu yüzden onu sevme cesaretini kendimde buluyorum.