Bilin bakalım kim sıkıldı ben tabikide. Mat aşırı sıkıcı. Bende dedim neden fic yazmıyayayım. Ve burdayım. Başlayalıııı
Jisung ve felix ıssız sokakta yavaş adımlarla felixin evine doğru yürürken Bi ses duydular. Sanki biri elini çırpıyodu. İkiside durdu ve sesin geldiği yöne döndüler.
Minho cama çıkmış felix ve han ikilisine bakarak alkış tutuyordu. İkiside anlamaz gözlerle baktılar minhoya.
"Vay vay vay!! Tebrikler, okulumuzun saygı değer gayleri. Yeni çiftimiz hayırlı uğurlu olsun. Evet bir alkış lütfen. Hadi ama çiftimizi yanllız bırakmayın"
Felix minhoya döndü "hey! Sessiz ol!!! Niye bağırıp duruyosun. Kendine gel"
Minho sinirle felixe döndü hala jisungun elini tutuyordu. Gıcık! Neden jisungun elini tutuyordu ki ayrıca gecenin 3 ünde sokakta el ele nereye gidiyorlardı böyle.
"noldu? Yoksa sana gay dememden utandın mı?"diye kışkırtmaya devam etti minho.
Jisung sinirle öne atıldı" bana bak!! Gay olmak utanılcak bir şey değil. Sen kendini ne zannediyosunda bizim utanmamızı bekliyorsun ha!!!! "
Minho jisungun bu ani çıkışına şaşırmıştı ama felixin elini bıraktığı için mutluydu.
Çocuğun tek derdi bu amk dşndşdkdldndlndFelix jisungu geri çekti." ne istiyorsun.! Rahat bırak bizi. "diye bağırdı minhoya.
Minho içeri girdi. Felix ve jisung aynı anda birbirlerine döndüler,bir süre bakıştıktan sonra omuz silkip yürümeye devam ettiler.
Yürürken arkadan Bi ses duydular." Hey durun!! "diye seslendi biri.
Jisung:
Arkamı döndüğümde minhonun bana doğru koştuğunu gördüm. Kalp atışlarım bir anda hızlandı. Bize ulaşınca ellerini dizlerine koyup soluklandı. Kalbim sakin ol, Sesin minhoya gidicek.Felix" neden geldin.! "diye çıkıştı minhoya.
Minho soluklandıkttan sonra kafasını kaldırdı. Gözlerimin içine baktı. Sonra felixe döndü" nereye gidiyorsanız beni de alın "dedi.
Felix" neden seni alalım.! Bizimle uğraş diye mi?! Rahat bırak bizi ya. "diye hafif sesini yükselterek konuştu.
Sonra da kolumdan tutup beni evlerine doğru sürüklemeye başladı.
Minho koşup felixin kolunu tuttu." ben de gelmek istiyorum lütfen. Söz size zorluk çıkarmıycam. LÜTFEN JİSUNG. "sonlara doğru bana dönerek söylemişti.
O bilmiyo olsada ona olan ilgi duymaya başlamış ve gerçektwn şu anda çok sevimli olduğu için ona kıyamadım ve felixe dönüp" felix nolur gelsin. Lütfen nolur "diye yalvarmaya başladım.
Felix şoka girmişti. Şu anda resmen homofobik bir insanı bizimle gelmesi için onu ikna etmeye çalışıyordum.
Felix hipnoz olmuş gibi bana bakıyordu. Başını salladı. Felixten onay alınca minhoya döndüm onunda gözleri şaşkınlıkla büyümüş, ağzı açık bana bakıyordu.
"Ne var ya, naptım gene"
"h-hiçbişey jisung, hadi devam edelim. Minho da bize katılabilir ama önden yürüyecek. Gözüm üzerinde LEE MİNHO!!!!"
Minho ellerini suçlu ben değilim dermiş gibi yukarı kaldırdı ve tamam dedi.
Yazar:
Önde minho arkada jisung ve felix yürümeye devam ettiler. Yürürken minho ikide bir dönüp ikiliye bakıyordu.
Sanki onları kontrol ediyordu. Ellerine bakıyordu her seferinde. Minho bir kere daha dönüp ikiliye baktı ve önüne döndü.
Jisung bir anda elinde bir sıcaklık hissetti. O tarafa döndüğünde felixin elini tuttuğunu ve sus işareti yaptığını gördü.
"Daha gelmedik mi? Felix evin ne uz-"
Minhonun gözleri hemen ikilinin ellerine kaydı.
Başını kaldırdı jisunga baktı sonra felixe döndü.
-ben vazgeçtim istemiyorum önde olmak arkadan yürüyeceğim
-neden? Noldu ki? diye yalancı bir şaşkınlıkla sordu felix.
-istemiyorum işte hadi öne geçin.
Felix jisungu tutan elini daha da sıkılaştırdı. Adımlarını hızlandırıp minhonun önüne geçti.
Jisung felixe sorgulayan gözlerle baktığında felix jisungun kulağına eyilip fısıldadı "minho bizim el ele tutuşmamızdan rahatsız. Hem onu gıcık etmek için hem de bizim güvenliğimiz için öne geçmeliyiz."
Jisung şaşkınlıkla baktı felixe ve arkasını dönüp minhoya baktı. Ellerine öldürücü bakışlar fırlatıyordu.
Jisung çok şaşırdı ama çok mutlu oldu sonuçta hoşlandığı çocuktu ve onu kıskanmıştı.
Hello ben geldim naber valla fici yazmaktan çok zevk alıyım durmadan yazasım var
Alın size minsung kadar güzel bir manzara muah
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minsung stray Kids
FanficOkulumda dışlanmış bir ezik olabilirim ama ben ülkemizin en zengin iş adamının oğluyum. İşte bu yüzden onu sevme cesaretini kendimde buluyorum.