İlk başta bende Mina'ya destek vermiştim ama sonra düşününce Mina'nın haklı görünmediğini anladım. Aynı şeyleri yazmaya üşendiğim için ss atıyorum direk.
Daha önce o şirketten olan bir idol tacizle suçlanmış. Şirket destek olmadığı için haksız durumuna düşmüş. Haklı olduğu 1-1,5 yıl sonra ortaya çıkmış.
Jimin'in dava açması için Mina'nın resmi süreç başlatması lazımdı. Jimin'de o zaman karşı dava açabilirdi. Mina'nın bilek kesiği hariç bir kanıtı yok. Zaten o kanıt bile sayılmaz. İyi bir makyajla o kesikleri yapıp sosyal medyaya atsam. Hoşik Teyze bana zorbalık yaptı desem (çoğunuz onu tanıdığınız için yazdım maşaallah her yerde Hoşik Teyzem). Onu dinlemeden direk linler miydiniz ? Sonra o ilk başta reddetse umrunuzda olur muydu ?
Mina kendisiyle çelişti. Ayrıca ne zaman gündemden düşse bu olayı kullandı. Jimin sektörden ayrıldı bu sefer Jimin'i destekleyenlere salladı. Mantıklı bakın olaya Jimin sektörden ayrılmasına rağmen aynı olayı kullanmaya devam ediyor.
Bende eskiden zorbalığa uğramıştım. Evet söylemesi uzun sürüyor zor bir şey. Ama seni intihar noktasına getiren bir olayı 11 yıl saklamazsın. Tamda gruptan çıktı popülerliği düştü (zaten fazla popüler değildi) o zaman mı söyleyesi tuttu ? Bu arada şey diyenler olacak "Mina ağlarken Jimin telefonuna bakıyordu." Çünkü araları iyi değildi. Mina ile Jimin hiç anlaşamamış. Sevmediği birine sadece kamera önünde destek oluyormuş gibi yapmak istememesi onun kötü biri olduğu anlamına gelmiyor. Bir de şey diyenler olacak "Jimin haklıysa neden özür diledi?". Mina'nın anlattığına göre Jimin defalarca özür dilemiş. Bakın Mina'nın dediğine göre bence Jimin özür dilemedi. O saatten sonra kim gidip özür diler ?. "Mina, Jimin'in babası öldüğünde çok şey yapmış ama Jimin, Mina'nın babası öldüğünde onu azarlamış." Bunu söyleyen Mina ve ortada hiçbir kanıt yok. Bir kişi bir şey söyledi diye gerçek olduğuna nasıl sorgusuz sualsiz inandınız ? Belki de ikiside birbirine hiçbir şey söylemedi. Bu arada Mina madem haklı neden tazminat davası açmadı ? Olayın büyümesi falan bahane eğer olayları büyütmek istemeseydi aynı olayı 10 kere gündeme getirmezdi. Dava açmamasının asıl sebebi iş resmiyete dökülürse Mina kendini aklayamazdı çünkü hiçbir kanıtı yoktu. Jimin haklı çıkardı mahkemeden. Jimin dava açmadı çünkü olayı reddettiğinde bile kimse destek olmadı. Mahkemeden haklı çıksa bile değişen bir şey olmayacaktı. Aynı küfürler ve linçler devam edecekti. Ama Mina açsaydı Jimin orada kendini aklasaydı sektörde bulunmak için bir şansı olabilirdi.
Son olarak şuan Jimin'i linçleyen blinkler, Jennie'nin bulunan Facebook hesabında(ki Jennie'ye ait olduğu aşırı belliydi) insanların özel hayatını dalga konusu yaptığına dair paylaşımlar var. Kanıtı olan bir olayı savunurken kanıtı olmayan yalan dolu bir olayda Jimin'i linçlemeyin.
Diyeceklerim bu kadardı umarım Jimin sektöre geri döner çünkü gerçekten yetenekliydi.
Not: Seungri hakkında attığım bölümde mağdur olan kızlara yönelik küfür edildiği için eden arkadaşların mesajlarını ss alıp engelleyeceğim. Cevap vermeyeceğim haddinizi çok aştınız çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K-POP ELEŞTİRİ ( HER GRUP VE ŞİRKET)
De TodoSaygı çerçevesinde eleştiri yapacağım. Küfür edip aşalayacaksan GELME