BTS- Hyung Line

979 44 481
                                    

Selam ben geldim.

Hyung Line bildiğiniz üzere 4 üyeden oluşuyor. Onları teker teker incelemek istedim. Maknae Line için de bölüm yazacağım.

Jin:
Öncelikle Jinhit forever best entertamient. Kendisi line konusunda en çok haksızlığa uğrayan üye.

Vokal:

Vokaline laf ettirmem. Bu arada Bighit cidden malsın.

Rap;

Rap konusunda pek iyi sayılmaz. Ama bu rap yaparken tatlı olduğunu değiştirmez.

Visual:
Ben her ne kadar Suga hastası olsamda Jin çok çok çok yakışıklı. Suga benim gözüme daha çok hitap ediyor.

Suga: (biasım)
Öncelikle seni yerim. Başlamadan önce "Suga soğuk, ergen gibi davranıyor, samimiyetsiz" diyenlere gelsin.

Başa sarıp sarıp izleyin. Neyse hadi başlayalım.

Vokal:

Vokali cidden güzel benim favori vokali

Bu vokale hastayım.

Rap:
"Suga rap yapamıyor" diyenler ciddiyim kulağınız yok sizin. Ayrıca kendisi en hızlı 3. rapçi.

İzledikçe kudurabilirsiniz antiler. Ayrıca sayın antiler, dakika başı diss yemek size koymuyor mu ? Ben bile tuhaf oluyorum, lafları size geçiriyor ve siz havlamaya devam ediyorsunuz.

Visual:
Senin tipini yerim. Çok yakışıklı. Bazen aşırı seksi bazen aşırı tatlı.

Rm:
Öncelikle harika bir lidersin. Rap konusunda bir ilke imza attın. Sana anti olanların amk. Ayrıca Rm'de gayet yakışıklı. İlk mixtape çıkardığında gruptan ayrılması için tag açan bazı mallar vardı. O pes etmedi. Kendisinin ne kadar iyi olduğunu hepinize kanıtladı.

Rap:
Kendisi out of pocket rap yapan ilk erkek idol. Ayrıca en hızlı 4. Rapçi.

Rapini gerçekten beğeniyorum.

Vokal:
Vokali de güzel vokal yaparken ki sesi çok hoşuma gidiyor.

Bence vokal yaparken ki sesi çok güzel.

Visual:
Gerçekten tipini beğeniyorum. Genel olarak fiziğini beğeniyorum. Rm gereksiz linçleyenler lütfen ötede havlayın.

J-hope:
Az linçlemediler çocuğu yüzü yüzünden. Bana hitap etmiyor J-hope'un visual fakat bunun için kimseyi linçleyemeyiz.

Rap:
Rapi gerçekten güzel. Solo şarkılarını daha dinlemedim fakat şarkılarda rapinin güzelliği belli oluyor.

Vokal:

Vokali gerçekten iyi. Spring Day şarkısındakini apayrı beğeniyorum.

Visual:
Bana hitap etmemesi onun çirkin olduğu anlamına gelmez. Kötü bir yüzü yok. Sadece bana hitap etmiyor. Kimseyi görünüşü üzerinden linçleyemeyiz.

Son olarak şunu bırakıp gidiyorum.

Sayfa Soyeon sayfası olduğu için altı çizili

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sayfa Soyeon sayfası olduğu için altı çizili. Bakıp bakıp BTS rap Line nın ne kadar iyi olduğunu görebilirsiniz.

BÖLÜM SONU SORULARI:

1) Hyung Line da en sevdiğiniz üye

2) BTS'ten biasınız kim ?

3) Rap Line'dan rapini en çok beğendiğiniz üye ?

4) Jin hakkındaki genel düşünceleriniz ?

5) Rap Line'dan vokalini en sevdiğiniz üye ?

Yorum ve oylarınızı eksik etmeyin. Ayrıca o yıldıza dokununca yıldız sizi yemiyor rahat rahat dokunabilirsiniz.

K-POP ELEŞTİRİ ( HER GRUP VE ŞİRKET)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin