Jennie Gerçekten Kpop Queen Mi?

795 27 384
                                    

Öncelikle öneriyi yapan kişiye teşekkür ederim.

Jennie Queen değil bunun sebebi ise

# Sektörde Queen lakabını alan insanların sektöre yeni bir şey getirmesi ya da öncekilere ciddi fark atacak bir şey yapmış olması.

#Jennie sahnede profesyonel değil. Kıyafetinde sorun olmasına lafım yok ama sahneden inmemeliydi. Benzer sorunları çoğu idol yaşıyor. En basit örnek Rose onun da kıyafetinde sorun çıktı ve etek kısmında bu göğüs kısmına göre daha büyük bir sorun çünkü göğüs bölümüne elini koyabilirsin veya yakasını tutabilirsin. Etek kısmında bir şey yapmak pek mümkün değil.

# Kendi başına baştan sona kendisinin yaptığı bir şey yok. Yani tamamen kendisine ait bir şey yok. "Solo da rap yazdı." diyecekler için söylüyorum. Bir şeye ekleme yapmak baştan yapmakla karşılaştırılamaz.

# "Her kız grubu Queendir."
Bunun kadar saçma az cümle gördüm. Gerçekten devrim yaratan grup ve solo sanatçılara hakaret oluyor benim gözümde. Düşünün siz yeni bir şey getiriyorsunuz sektöre yön veriyorsunuz sonra sizin yolunuzdan giden ama daha popüler olan biriyle aynı kefeye konuluyorsunuz. Bu haksızlık olmaz mı?

# Başarı mevzusu
Şimdi bir şeyi değerlendirirken veya karşılaştırırken zaman ve durum farkını göz önünde tutmanız gerekiyor. Daha açıklayıcı olmak gerekirse;
İki durumu karşılaştıralım. Mesela sürekli konusu geçen bir şeyden örnek vereyim. "Cl mi daha başarılı Jennie mi?"

1) Bu durumlarda popülerliği bir yana bırakarak konuşuyorum çünkü Jennie'yi şuan tanıyorsanız bunun etkilerinden biri Cl.

2) Yg Blackpink çıkış yıllarında en popüler şirketlerden biriydi. Bunun sebebi 2ne1 ve Bigbang. Bu iki grup sektörü bildiğin yarattılar ve yaydılar. Blackpink bu yüzden çıkış yaptıklarında direk popüler oldular. Popülerlik veya parasal bir sıkıntı yaşamadılar bu yönden şanslılardı. 2ne1 dönemlerinde Girls crush diye bir konsept yoktu bu konsepti onları sektöre getirdi. Bu büyük bir şey bir sektöre alışılmadık bir şeyler getirmek. Blackpink dolayısıyla Jennie sektöre yeni bir şey getirmedi.

3) Blackpink çıkış yaptığında sektör zaten popülerleşmişti. Blackpink; Bigbang, 2ne1, Psy, Epic High gibi grupların olduğu bir şirkette çıkış yaptılar tanınmasalardı tuhaf olurdu.

4) Blackpink ve Jennie'nin ödülleri izlenme ve popülariteye dayalı. Bu yüzden Kore'de sevilmediler dönemde pek ödülleri yoktu.

5) Bütün bunlara rağmen Cl'e vaat edilen her şey Jennie'ye verildi. Buna bakılarak sizce kim daha başarılı?

Kpop'un Queenleri

1) Lee Chaerin

Bu kadına aşırı hastayım. Goodbye gibi bir eseri 10 dakikada yazmış. Yıllardır bu sektörde ve şarkıları hala mükemmel kalitesinden hiç ödün vermemiş.

Bu şarkıya aşığım.

Ve sanırım bu performansla evleneceğim.

2) Kim Hyuna

Hyuna'nın fandomunda değilim ama bu kızı çekemiyorlar. Bu arada Soojin ve Hyuna'yı aşırı benzetiyorum.

K-POP ELEŞTİRİ ( HER GRUP VE ŞİRKET)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin