Blackpink

2K 53 1.1K
                                    

Bu grubu tekrar ve daha detaylı incelemek istedim.
Jennie: Kendileri; ana rapçi,lider vokal
Lisa: Kendileri; ana dansçı, lider rapçi, alt vokal
Rose: Kendileri;ana vokal, lider dansçı
Jisoo: Kendileri; lider vokal, visual

Öncelikle grup 4 kişi ve 2 lider vokale gerek yok. Jennie vokal yapabilir ama bir Jisoo kadar değil. Şu kızın hakkını yemeyin artık.
Jennie:
Pozisyonlarını üste yazdım. Kendisi rapte rekor sahibiydi.( rekor Jeon Soyeon tarafından kırıldı.)
Rap:

Rapi kötü değil fakat Queen değil. Rapin asıl Queenleri için başka bir bölüm yazacağım.
Dans:
Dans edemiyor değil etmiyor. Hastalık falan yazmayın hareket hastalığı dans etmeyi önlemez. Ayrıca aynı hastalık Yoongi ve Jimin'de de var. Onlar niye dans ediyor ?

Daha önce de aynı video vardı. Fark daha net anlaşılsın diye koydum. Bir video daha vardı ama konserler karanlıktı.
Vokal:
Güçlü bir sesi var ama alakasız yerlerde vokal alınca kulak tırmalıyor.

Visual:
Görsel sınırını geçmek için koymuyorum ama Jennie gerçekten güzel. Yanakları tatlı geliyor keşke kilo vermeseydi.
Lisa:
Pozisyonlarını üste yazdım. Kendisine ana rapçi gibi davranılıyor. Belki de vokal yönünden biraz daha zayıf kaldığı içindir bilmiyorum. Ben Lisa'nın rapini daha çok beğeniyorum, sesi rape daha uyumlu gibi ve daha farklı bir havası var. Bu benim fikrim.
Dans:
Dans konusunda en iyi üye şüphesiz Lisa. Ben bir yere yorum yaptığımda yanlış anlaşılmış. Ben Lisa'nın dansına asla laf etmedim. Lisa harika bir dansçı.

Rap:
Lisa'nın rapini çok çok beğeniyorum. Rap ve onun aurası birleşince harika şeyler ortaya çıkıyor.

Vokal:
Lisa'nın vokal aldığı yerler öyle güzel ki sesi kötü gelmiyor. Az vokal alıyor ama doğru yerde.

Vokali doğru yerlerde aldığı sürece güzel.
Rosé:
Rosé'nin vokali bir harika. Rap için aynı şeyi söyleyemem. Dans konusunda MÜKEMMEL.
Vokal:

K-POP ELEŞTİRİ ( HER GRUP VE ŞİRKET)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin