Selam yine ben. Bugünlerde aşırı aktifim. Neyse devam edelim.
# "Everglow hakkettiği almıyor." kadar saçma az cümle var. Hatta abartıldıklarını düşünüyorum.
# Wheein ve Baekhyun iş birliği yapmalı
# Kpop'ta iş birliği yapsa harika şeyler çıkaracak tonla idol var.
#Bigbang problemic bir grup
#Yg her ne kadar idollerin umursamıyor gibi görünse de idollerini koruyor.
#Sm adi bir onun bunun çocuğudur.
#Jyp Miss A'yi dağıtmamalıydı.
# Jyp aşırı pislik bir şirket. Jyp'nin pedofili olduğunu düşünmeye başladım.
#Çoğu eleştiri kitabı birbirinin aynısı ama özellikle bazıları aşırı boş yapıyor.
#Bp, 2ne1'ı falan tanıtmıyor aq saçma sapan konuşmayın.
Bu arkadaş önceki bölümde Moonbyul için ritim kaçıyor diyen arkadaş. Oksijen israfı aq.
#Tymee harcandı.
#Unpretty rapstar'daki çoğu kişi aşırı cringe ve sözleri boş.
#Şu birkaç haftadır çıkan hiçbir haber doğru değil.
#Hyujin zorba değil.
#Cl'e söz verilen Amerika promoları yapılsaydı şuan bambaşka bir yerde olabilirdi.
#İdol olmak isteyen arkadaşlar birçoğunuz maalesef başaramayacaksınız çünkü az kişi alınıyor. Çıkış yapsanız bile grupların yüzde 5'i başarılı oluyor. Ayrıca Kpop tacizlerin çok fazla olduğu bir sektör kısaca sektörün arka planı bombok. Bu yüzden çok umut beslemeyin zaten online seçmeler nerdeyse geçerli bile değil.
#Oppacılae ne kadar kanserse bazı shipperlar da aşırı toxic. Ship kavgası yapmayın çünkü çoğu fanservis.
#Anlamı özel şarkılar yapan idoller gözümde aşırı fazla seviye atlıyor.
#Idle sadece Soyeon'dan ibaret değil.
#Twice ciddi bir tatil yapmalı artık.
#BoA'yı ben dahil çoğumuz tanımıyoruz onu tanımalıyız.
#Kard aşırı kaliteli bir grup ama Kore'de değer görmüyorlar.
#Aespa Queen diye düşünenler beni engellesin. Profilimde toxic istemiyorum.
#Watty'i nasıl izdivaç programına çevirdiğinizi sormuyorum bile ama yapmayın.
#Kadın idoller kadar erkek idollerde linç yiyor. Kadın idollere destek verirken acındırıp erkek idolleri unutanlar var.(Pick me eğw eğw yazmazsınız inşallah)
#Bp dağılırsa solosu en çok tutan Lisa olur.
#Sasaeng kitaplarının çoğu aşırı boş.
#Bir kitap yazıyorsun okuyucuna kolay kolay küfür edemezsin. Ne yazarsan yaz biri hakaret etmedikçe hakaret edemezsiniz.
#Bighit masum falan değil aq o da bok.
#Selçuk Hoş kadar boş bir insan yok.
#Lisede kimse kimseyi çömez diye ezmiyor. Disiplin katı.(kpopla alakalı değil ama yazam dedim)
#Hayatınız bir Watty kitabı değil toxic toxic dolaşmayın etrafta bi tane çakasım geliyor.
#Her düşünceye saygı duymak zorunda değilim.
Sen Atatürk'ü sevmiyorsan düşüncenin gözümde bir değeri yok.(Bu tipleri savunan embesiller var o yüzden yazdım.)
#Bigbang sektöre çok fazla şey kattı. Sektörün şuanki halini almasında aşırı aşırı fazla etkisi var ama grup üyeleri gruplarının itibarını kendi elleriyle bitiriyorlar. "Kpop'un kralları mı?" sorusuna bu sebeple yanıtsız bırakacağım. Hangi cevabı verirsem vereyim tam beni anlatmayacak aşırı aradayım çünkü.
#İdoller 25 yaşını geçince havlamayın.
#Mylar da en az blinkler kadar toxic.
#Shawolları editlerde falan unutmayın duyduğuma göre üzülüyorlarmış.
#Yg ve Sm isim koyma konusunda Jyp'den ders almalı.
#Cube en az 3 büyükler kadar şeref yoksunu.
#Clc abartılmalı.
#Her erkek grubunu famdomunda olana "sNe GiT oPpAnLa HaYaL eT oKu" yazmayın komik ve acınası duruyorsunuz.
İpek yoruldu. Tüm günüm bölüm yazmakla geçti. Wattyli Jimin diye bir kitap yazmaya başladım. Oppacı veya ship kitabı değil isteyen bakabilir. Son bölümün sınırı geçilene kadar bölüm atmayacağız oraya. Sınır geçilince uzun bir bölüm atmayı düşünüyorum.
Bu bölüm Cube şerefsizine sövelim.
Cube'a küfürleri alayım=>
İpek kaçar (。♡‿♡。)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K-POP ELEŞTİRİ ( HER GRUP VE ŞİRKET)
De TodoSaygı çerçevesinde eleştiri yapacağım. Küfür edip aşalayacaksan GELME