Onlar K-POP'un kraliçeleri. Hadi onları daha yakından tanıyalım. Ayrıca 2NE1 başarısız diyenler çıksın kasıyor.
Cl:
• Kendileri; Lider, Baş Rapçi, Baş Dansçı, Baş Vokal, Grubun Yüzü
• Kendisi gerçek bir Queen. ( Queen konusunda sonuna kadar Hyuna ve Cl ama Cl daha baskın geliyor.)
• Rapi zaten Harika bunu bilmeyen yoktur.
• Vokali de gayet iyi
• Solo performansları tam bir görsel şölen
Park Bom:
• Kendileri; Ana Vokalist
• Vokaline laf ettirmem müthiş bir vokali var.
Solo konserlerine bakalım şimdide
Park Bom'un sesini beğeniyorum. Ama keşke o kadar estetik yaptırmasaydı. Kendisi çok zor zamanlar geçirdi, bir yanlış anlaşılma hala yüzüne vuruluyor.( ayrı bir bölüm konusu)
Dara:
• Kendileri; Vokalist, Sub Rapçi, Görsel
• Dara çok fazla eleştiri alıyordu. Samimiyetsiz( bir kişiden kişiye değişir bana da bazen samimi gelmiyor), dans edemiyor( aynısını Jisoo içinde söylediler, Jisoo kendini baya geliştirdi bunu çoğu kişi kabul ediyor ama Dara'nın yeterince çalışmadığını söyleyen çok kişi var.), detone olduğunu söylüyorlar. Bunun için video koyacağım siz yorumlayın mutlaka cevap vereceğim.
Bu dans içindi.
Bu da bir vokal videosu. Detone olduğu videoları bulursanız haber verin omlarında yorumlayalım.
Minzy :
• Kendileri; Ana Dansçı, Baş Vokalist, Baş Rapçi, Maknae
• Sesi gayet güzel. Diğer üyeler ile arasında biraz yaş farkı var ama bu onlar için bir sorun değil.
• Minzy, 2NE1 olarak geri dönüş yapmak istediğini söyledi. Biz blackjacklere bir umut oldu bu sözler. Umarım
K-POP'un kraliçelerini tekrar bir arada görürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K-POP ELEŞTİRİ ( HER GRUP VE ŞİRKET)
RastgeleSaygı çerçevesinde eleştiri yapacağım. Küfür edip aşalayacaksan GELME