En sevdiğim gruplardan biri. Mamamoo her yönden mükemmel bir grup " aksini iddia eden unicorndur„ (alıntı) Hadi line. dağılımına bakalım.
Bence daha çok rap olmalı ben Moonbyul ve Hwasa'yı rap şeklinde düet yaptıklarını görmek isterim. Düşündükçe daha bir harika geliyor.
Mamamoo vokal grubu olarak geçiyor keşke daha çok rap olsa. Bölümü kısa tutmak istemiyorum. Bu yüzden üyeleri tek tek ele alacağım.
Solar
O harika bir insan. En sevdiğim yönü netizenleri kapak etmesi. Ayrıca farkındalık amaçlı yaptıkları:
• Erkekler yapıyorsa kadınlarda yapar diyerek t-short unu hayranlara atması
• Spit Out klibinde kelliği denemesi ve bir çok hastaya destek olması.
• Direk dansını ilk önce egoistic in koreografisi için öğrendi. Sonra spor dalı olması sebebiyle kendini geliştirdi. Netizenler tarafından linç yiyince kimseyi umursamadı ve Despasito şarkısını coverlarken direk dansını kullandı.
• Makyajsız kameraların önüne çıktı. Netizenler linçleyince " makyajla daha güzel olabiliriz ama bu kimseye hakaret edebileceğiniz anlamına gelmez" dedi.
• Bu video size her şeyi anlatıyor.
Video Türkçe altyazılı onu ayarlayamazsanız YouTube tan izleyebilirsiniz.
Hwasa:
• Açıkçası maknae olduğunu duyduğumda baya şaşırmıştım. Ben Whein diye düşünüyordum.
• Harika dans ediyor.
• Konserde şarkı söylerken bir hayranla fotoğraf çektirdiğinden beri daha samimi geliyor.
• Sesi harika yanlış aldığım bir bilgiden dolayı ana vokal zannediyordum.
• Hwasa'nın rapini beğeniyorum.
Moonbyul:
• Moonbyul'un rapi kötü diyen gidip bir doktora görünsün
• Vokalide kötü değil
• Dansına laf ettirmem. Dansı kötü diyen bence kendini sorgulamalı.
Sadece şarkılarda daha çok rap olmalı bence. Hwasa ile Moonbyul lütfen rap düet yapın.
Wheein:
• Çok çok güzel. Solar'ı daha çok beğeniyorum ama Wheein de aşırı güzel. Fotoğraf yüklenmiyor Google den bakın.
• Sesi muhteşem dinleyipte büyülenmemek elde değil.
Wheein bence biraz geride kalıyor.
Hwasa: Karizması ve cool olmasıyla popüler.
Solar: Yaptığı farkındalıklar ve ana vokal olması ile popüler.
Moonbyul: Ana rapçi ve ana dansçı
Wheein: Çok iyi bir visuali var ve vokali harika
Az kalsın unutuyordum.
• Lider dansçı sıfatına laik bence. Ama Hwasa da olabilirdi.
Grup hakkında söyleyeceklerim bunlar. Yorumları okuyorum mutlaka fikirlerinizi yazın. Bir de bonus : en sevdiğim Mamamoo performansı
Yorumlarını ve oylarınızı eksik etmeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K-POP ELEŞTİRİ ( HER GRUP VE ŞİRKET)
De TodoSaygı çerçevesinde eleştiri yapacağım. Küfür edip aşalayacaksan GELME