მთელი დღის განმავლობაში აჟიტირებული დავხტოდი აქეთ-იქით... აღარც ჯეი მახსოვდა აღარც ჯუნა და არც არავინ... ისეთი ბედნიერი ვიყავი ესე რომ იტყვიან ,,ბედნიერებისგან ცას წვდებოდაო"... დღეს დიდი ალბათობით საშოპინგოდ წავალ რო შესაფერისი ტანსაცმელი ავარჩიო... გამოვიპრანჭო და ხვალისთვის მოწესრიგებული წავიდე... ნუ მოუწესრიგებელი ისედაც არ ვარ... მაგრამ როდესაც საქმე იმ ადგილს ეხება... სადაც ხალხი მოხვედრას ოცნებობს... მგონი კარგი იქნება თუ გამოვიპრანჭები...
ტანსაცმელები გავიხადე და თეთრეულის ამარა ვიყავი... როდესაც, სააბაზანოს ოთახიდან წელს ზემოთ ტიტველი ქუქი გამოვიდა... ოო რა ძუძუუ... რა კუბიკებიი... რა სექსუალური თმა და წელიი🥵🥵🥵😋😋😋
— ააა... გარყვნილოო აქ რა ჯანდაბას აკეთებ... — ყველანაირად ვცდილობ გარდირობამდე მივაღწიო და ტანსაცმელები ავიფარო...
ჯკ— ვაიმე მაპატიეე... მართლა არ მეგონა სახლში თუ იქნებოდი...
— დროზე აქედან გაეთრიე... მალე...
ჯკ— კარგი... კარგი გავდივარ...— ხელების ფრიალი დაიწყო და გიჟივით იყურებოდა...
— თვალები დახუჭე და გადი...
ჯკ— თვალები რო სავხუჭი მერე როგორღა გავიდე?...
— არვიციი როგორღაც ქენი...
ჯკ— კარგი ხო...— თვალებზე ხელი აიფარა და მეორე ხელის ფართხალით გზის გაკვლევა სცადა..
— მოიცა მანდ არ...—სიტყვის დასრულება ვერ მოვასწარი დეკორაციულ თაროს რო გლიჯა თავი...
ჯკ— ააა... კარგი რაა ხო გითხარი ვერ გავალთქოოო...აიშ თავიი
—მოდი დაჯექი გავალ და ყინულებს მოვიტან...— უცბად გადავიცვი და სამზარეულოში გავედი... უკან კი ყინულებით ხელში დავბრუნდი...— აი აიღე...
ჯკ— იმედია არ დამილურჯდება...— ყუნულები შუბლზე მიიდო და ჭყანვით შემომხედა...