დილას როგორც ყოველთვის ადრე გამეღვიძა... ავდექი... სპორტულები ჩავიცვი და სათადარიგო ტანსაცმელები ავიღე... სავარჯიშოდ წასასვლელად მოვემზადე... უკვე მზად ვიყავი... ამიტომაც ოთახიდან გავედი... მაცივრიდან წყლის ბოთლი ავიღე და სავარჯიშო შენობისკენ დავიძარი...
ვარჯიშის დამთავრებისას არვიცი რატომ მაგრამ ყველა მე მიყურებდა... არც გამომწვევად მეცვა და არც არაფერი... უბრალოდ ჩვეული სავარჯიშო ელასტიკი და ტოპი მეცვა... ოფლიან და სველ კისერზე კი პატარა პირსახოცი მქონდა შემოხვეული...
მამაკაცების მზერას გადავაბიჯე და წყლის ბოთლი ავიღე... წყალი დავლიე და დანარჩენების მზერას დავაკვირდი... უკვე იმდენად შემაწუხებელი იყო ეს ყველაფერი რომ ვეღარ მოვითმინე და ხმამაღლა წამოვიყვირე...
— რაიყო ანგელოზს პირველად ხედავთ?... ესე უნდა მაშტერდებოდეთ და მზერით მჭამდეთ?... დროზე საქმეებს დაუბრუნდით უმაქნისებო...— მივაძახე და გასახდელში გავედი... სადაც აბაზანის მიღება შემეძლო... სათადარიგო ტანსაცმელი ავიღე რომელიც ძალიან გავდა წინას და სუფთა ტანზე ჩავიცვი... ძველები კი ჩანთაში ჩავალაგე და წასასვლელად მოვემზადე...
გარედ გამოვედი და შესასვლელთნ არსებულ დიდ სარკეს თვალი მოვკარი... აი ეხლა მივხვდი თუ რატომაც მაკვირდებოდნენ ის დებილები... შესაძლოა სექსუალურად არ მეცვა... თუმცა იმ ტოპში და ელასტიკში ძალიან მიმზიდველი ვიყავი... თან პირსახოცი კისერზე და წყლის დალევის პროცესი... ამის წარმოდგენისას ჟრუანტელმა დამიარა და წარმომიდგენია იმ საცოდავება რა მოუვიდოდათ...
— საწყლები— ეშმაკურად ჩავიცინე და სახლის გზას დავადექი...
ვიგრძენი რომ უკან ვიღაც მომყვებოდა... დიდი ხანი ასე გრძელდებოდა ამიტომაც გზა ავუბნიე... ერთ-ერთ მიტოვებულ შემობაში შევედი... კედელს ამოვეფარე და დაველოდე როდის შემოვიდოდა... ამასობაში კი იქვე დაგდებული დიდი ჯოხი ავიღე... და აი ისიც... შემოუხვია ნანგრევებისკენ... ხელში ტელეფონი ეჭირა... შენობის შუაგულში დადგა და აქეთ-იქით ყურება დაიწყო... თან ვიღაცას ელაპარაკებოდა... ამ დროს მე უკნიდან მივეპარე და ჯოხი ჩავცხე... თავზე ხელი დაიდო და წონასწორობა დაკარგა... ძირს ბრახვანი მოადონა და სახის დამანჭვა დაიწყო... ამ მომენტით ვისარგებლე და ჯიბებში ქექვა დავუწყე... მაინტერესებდა იარაღი ან რამე მაგდაგვარი ხოარ ჰქონდა... რადგან ესეთი ვერაფერი ვიპოვე მივხვდი რომ საშიში არ იყო...