—იან რუიიი!!! შე გაიძვერაა ეს რაარისს...— ნერვებ მოშლილი ტელეფონში ჩავკივი...
რუი— კარგი პატარავ რაა... რა უნდა იყოს... უბრალოდ ყველა ის ტკბილეული გამოგიგზავნე რომელიც ძალიან გიყვარს—ჩაიცინა და დარწმუნებული ვარ თავისი საყვარელი ღიმილით სარკეში ჩაიხედა...
— შენ რაიყო მთელი კორეის ჩიფსებით გამოტენა დაისახე მიზნად თუ ჩემი გასუქება... ნაძირალა😂...
რუი— ვიღაც ბევრს მეტლიკინება— ჩაცინებით მითხრა...
— მადლობა საყვარელო... ძალიან დაიხარჯე... ალბათ მთელი სავაჭრო ცენტრები და კომპანიები გაყიდე ამდენი რამ რო გეყიდა ხო?!
რუი— არაუშავს პრინცესს შენთვის არ მენანება... ყიველთვის ხო არ მიიღებ ეგეთ ორიგინალურ საჩუქარს😉... ჩამოდი გაუხარდება ხალხს შენი კომპანიაში დანახვა... მოგვენატრე...
— ალბათ ახლო მომავალში გესტუმრებით...
რუი— იმედია... კარგი იანა მოვდივარ... ბოდიში პატარავ მდივანი მეძახის სხდომა გვაქვს... მოგვიანებით დაგირეკავ კარგი?...
— კარგი რუიკო გატოცეე💋
ჯკ— ღმერთო რა ამბავიიააა... აქ იმდენი რაღაცაა მე ჯიმინმა და თეჰიონმა რო დავიწყოთ ჭამა 2 თვეში ვერ დავასრულებთ...
ვი— ვაუ ეს რა არიის?...— ოთახში ბიჭები შემოცვივდნენ და დიდ უზარმაზარ ყუთს შემოეხვივნენ...
ჯკ—ჯივონს თაყვანისმცემელმა აჩუქა...— თვალები აატრიალა და ჩიფსი აიღო...
შგ— რუიმ გამოგიგზანა ხო?...— შოკოლადებს ხელი დაავლო და მდივანზე გადაიტანა
— საიდან მიხვდი...
შგ— კარგი რაა... ბავშვობიდან მოყოლებული ეგ და ჯეი სასუსნაოებით გტენიან... თან ჯეი არ გამოგიგზავნიდა იჩხუნეთ და რუი დარჩა...
— დაიცადე შენ საიდან იცი რო ვიჩხუბეთ?...
შგ— ჩემთან მოვიდა თხოვნით შემარიგეო...