?— ქალბატონო საშვი წარმიდგინეთ...— შემაჩერა კომპანიასთან მდგომმა შავებში ჩაცმულმა მამაკაცმა...
— იცით მე დღეს უნდა დავიწყო მუშაობა და არანაირი შასვი არ მაქვს...— ვუთხარი და კარისკენ გავიწიე
?— მაშინ აქედან მიბრძანდით და როდესაც საშვი გექნებათ მაშინ დაბრუნდით...
— ხო და შემიშვით კომპანიაში და მექნება საშვი...— თვალები ავუტრიალე
?— მისმინეთ... აქ დღეში იმდენი გადარეული ფანი მოდის ტყუილებით სამსახურს ვიწყებო რო ალბათ არც დაგესიზმრებათ... ვინიცის ერთე-ერთი მათგანი არ ხარ?!... ასე რომ სანამ საშვს არ წარმიდგენთ ვერ შეხვალთ...
— ეხლა თქვენ მისმინეთ... ადმინისტრაციაში ან სადაც გინდათ იქ გადაამოწმეთ და მინ ჯივონი იკითხეთ... იქამდე კი შემიშვით
?— არ გვაქვს უფლება შეგ... გამარჯობა ბატონო ბანგ ფიდი...— ვიღაც ჩაპუტკუნებულ... სათვალიან კაცს მიესალმა და შიგნით შეუშვა...
— ის თუ შეუშვი მე რატო არ მიშვებ...— უკვე ჩხუბზე გადავედი...
?— ჩვე ბონგ რახდება?...— გარეთ გამობრუნდა და დაცვას ინტერესიანი მზერით შეხედა...
ჩვე ბონგი— იცით... ამბობს რომ ადვოკატის ვაკანსიაზეა მოსული... არადა საშვი არაქვს რაც ყველა კანდიდატს უნდა ჰქონდეს... ალბათ მორიგი გიჟი ფანია... მის გამო ნუ დაკარგავთ დროს... ახლავე გავაგდებ აქედაბ...— მიმართა მისი თქმით ბატონ ბანგს და გაუღიმა...
ბანგ ფიდი— თვენი სრული სახელი თუ შეიძლება...
— ჯივონი... მინ ჯივონი...
ბანგ ფიდი— ქალბატონო მინ... ადვოკატის ვაკანსიაზე თუ ბრძანდებით საშვი რატომ არ გაქვთ?...
— წესით გუშინ უნდა მოვსულიყავი გასაუბრებაზე მაგრამ ვერანაირად ვერ მოვახერხე...
ბანგ ფიდი— და მიზეზი...
— ემაილისთვის არ გადამიხედავს...