Arra ébredtem a nyár utolsó napján, hogy a bátyám valamit nagyon keres a konyhában. Nem volt erőm felkelni de tudtam, hogy úgysem hagyja abba, így erőt vettem magamon és kimásztam az ágyból.
-Szép jó reggelt Sarah!
-Te mi a ku**a istent csinálsz?- kérdeztem Dylant kissé ingerülten.
-Valaki morcos ma!- szólt vissza sértődött hangon -Pedig csináltam neked reggelit. Akkor viszont megeszem én!
-Naaa! Éhes vagyok!- erre egyszerűen kiröhögött.Megkajáltunk, közben pedig folyton a sulin járt az eszem! Basszameg. Vége a jóvilágomnak, a délutánig tartó alvásomnak és az egész napi nappaliban való fetrengésemnek. Megpittyent a telefonom ezzel megszakítva keserves gondolatmenetem. Láttam, hogy Jane az és, hogy segítség kell neki. Kicsit megijedtem bevallom. Aggódtam érte de aztán megint pittyeget és megint ő írt szóval felrohantam az emeletre.
❤️JANE❤️Segítened kell Sarah!
Itt vagyok! Jézusom mi van?
Találkozzunk 1 óra múlva a Street Foodban!
Tényleg megijedtem. Remélem nincs nagy baj. Felkaptam egy szakadt farmert és egy Adidasos fehér pólót. Megkerestem az Adidas cipőm és magamra dobtam még egy pulcsit. Mikor odaértem a Street Foodba láttam, hogy Jane már bent ül az egyik asztalnál. Megöleltem és leültem mellé.
- Mi a baj?- kicsit beleremegett a hangom ebbe az egy kérdésbe.
- Divat vészhelyzet!- mondta kétségbeesve.
- Bazdmeg! Azt hittem baj van!
- Hé, ez igenis nagy baj! Nem tudom mit vegyek fel holnap!!!
Ez most komoly?- Nézd Jane! Én ehhez fáradt vagyok!
- Most hova készülsz?
- Haza.- mondtam kerek perec a szemébe.
- Mi? Nem mehetsz el!
- Jó essünk túl rajta!- adtam be a derekam. Mielőtt kérdeznétek miért nem lépek le csak úgy, hát azért mert ha most itthagyom azt egész évbe hallgathatom amihez kurvára nincs hangulatom. Szeretem Janet de néha kiakad az apróságokon.
........Megbeszéltük, hogy mi lesz számára a tökéletes az iskola első napjára, hogy még Liamnak is tetszen. Evés után azt éreztem, hogy mindjárt kipukkadok szóval hazamentem és ledőltem a kanapéra. Egyből elaludtam. Este 10-kor keltem fel ami annyit jelentett, hogy ma éjszaka sem alszom. Így arra a döntésre jutottam, hogy elkezdek filmet nézni hátha elnyom az álom. Nem kellett sok kb. egy órát nézhettem a filmet és utána képszakadás.
YOU ARE READING
Több Mint Barátság
RomanceSarah Grant vagyok. 17 éves gimnazista. A legjobb barátomat már 4 éves korom óta ismerem de egy ideje már mást érzek iránta!🥺