*Sarah szemszöge*
Pár nap és vége a giminek. Ethan már elballagott, idén pedig én fogok. Azóta is együtt vagyunk. Szorosabb a kapcsolatunk, mint bármikor máskor volt. Rendszeresen találkoztunk és szexeltünk is. Hihetetlen érzés amikor kiszívja a nyakam, meg harapdálja felváltva. Aztán elkezd fetkőztetni. Először a pólóm, majd a nadrágom és végül a melltartó. Utána szépen lassan leveszi magáról is mindent, miközben hangosan nyögdécselünk. Majd elkezd izgatni. Amikor megunja betolja álló férfiasságát és már akkor azt érzem hogy mindjárt elmegyek.
Viszont elkéne indulnom szalagavatós ruhát venni mert seggbe leszek rúgva.
❤️JANE❤️
- Sarah Grant! Indulj meg mert megleszel verve.
Erről beszéltem. Jane nagyon ideges szokott rám lenni. Amiért nem is hibáztatom mert tényleg kurva lusta vagyok.
El is indultam. 5 különböző ruha boltba voltunk de sehol nem volt semmi van ami tetszett volna. Miután nagyon tanácstalan voltam ( persze Jane az első boltban megtalálta a ruháját ) visszamentünk a legelső üzletbe mert ott volt az a ruha ami jól nézett ki és jól is állt.
- Sziasztok! Ismét itt?- elhiszem, hogy kicsit furcsán nézett ránk a pasi hiszen másodszorra voltunk ott.
- Szeretnénk azt a ruhát amit ő felpróbált!- rögtön tudták mire gondolunk és olyan jófejek voltak félre rakták nekünk.Hazafelé igazából eljött értünk Dylan szóval megmutattuk neki a ruhákat amihez igazából nem nagyon tudott hozzászólni, mert nyilván nem értett hozzá. Láttuk rajta, hogy kurvára nem ért semmit és haza akar húzni már a picsába.
Ez egy kicsit rövidebb rész lett. Nincs nagyon ötletem de majd igyekszem. Pussz:~~D~~
YOU ARE READING
Több Mint Barátság
RomanceSarah Grant vagyok. 17 éves gimnazista. A legjobb barátomat már 4 éves korom óta ismerem de egy ideje már mást érzek iránta!🥺