~~Megtörtént~~

39 0 0
                                    

*Sarah szemszöge*

Hétfő reggel. Muszáj volt beszélnem Ethannel, arról ami a múltkor történt. Írtam is neki, hogy suli után találkozzunk. Nála lesz ismét a találkozó. Na de indulok mert elkések!
- Elmentem! Majd jövök.
- Jó! Szia!
Nem szoktunk sokat beszélgetni, főleg ezután a hétvége után. Mikor beértem a suliba mindenki csak rám várt. Ethan megfogta a derekam és megpuszilt.
- Akkor délután!
Súgta a fülembe, mire kicsit kirázott a hideg.

....

Nem részletezném a mai napot szóval nem is fogom. Suli után elindultam tudjátok kihez. A gyengébbek kedvéért Ethanhez. Bekopogtam de nem jött válasz szóval felhívtam.
- Kinyitnád a kurva ajtót?
- Kopogni luxus Ms. Grant?
- Kopogtam Mr. Smith.
Végre ideért és beengedett. Reméltem nem lesz túl ragaszkodó vagy hogy mondjam tapadós.

- Nem úgy gondoltam azt a csókot.
- Bocs, ahogy lereagáltam!
- Igazad van. Barátok vagyunk.
- Erről akartam veled beszélni.
- Miről?- türelmetlen is. Ezt lehet nem említettem.
- Lehet én is többet szeretnék!
- Komolyan?
Majd odahajolt és megcsókolt. Nem ellenkeztem. Miért is tettem volna? Látjátok ettől féltem! Szóval gyorsan félbeszakítottam ezt a zseniális csókot.
- Egyet ígérj meg Ethan jó?
- Mi lenne az?
- Ha bármi történne köztünk, és utána eltávolodunk, barátok maradunk!
- Megígérem.
Majd azonnal visszatapadt a számra. Elkezdte a nyakam csókolni majd szívni. Basszus ennek lesz nyoma. Elkezdtük egymást vetkőztetni. Ahh. Fantasztikus teste van. Eddig ezt miért nem láttam. Miközben élvezkedtem volna megszólalt.
- Nem baj ha nem kíméllek igaz?
- Remélem, hogy nem!
Mire ezt kimondtam gyorsított a tempón. Hangosakat nyögtünk. Hihetetlen volt! Nagyon profi!

Inkább nem fejteném ki ezt az élményt. Méghozzá azért nem mert a lélegzetem is elállt. Nem hittem volna, hogy a legjobb barátom fogja elvenni a szüzességem. Pedig ez így történt.
- Egyébként. Mi most együtt vagyunk?
- Nem tudom együtt vagyunk?
Egy percre elgondolkodtam mit is mondjak erre. Mivel látta, hogy elakadt a szavam belesúgott a fülembe.
- Szeretnéd, hogy együtt legyünk?
Nem is válaszoltam hanem csak megcsókoltam. Vette a célzást. Szóval a legjobb barátom mostmár a barátom. El sem hiszem. Viszont a remek kaland után elindultam haza mert Dylantől majd kapom a ,,Merre voltál?" ,, Aggódtam érted!" Ilyenkor eljátssza az aggódó testvért. Pedig nagyon nem vagyok az a bajt csináló típus. Kivéve a suliban, de az mellékes.
- Merre voltál? Aggódtam!
Látjátok? Ezt mondtam!
- Ethannel voltam!
Mielőtt bármit kérdezhetett volna még gyorsan felmentem a szobámba. Egy dolgot realizáltam. Már nem vagyok szűz!!!!😁

Több Mint BarátságWhere stories live. Discover now