~~Elég volt Lisaból~~

24 2 0
                                    

*Ethan szemszöge*

Már éppen hazafele mentem amikor pittyent egyet a telefonom.

LISA

- Szia drága!
  
                         - Lisa van barátnőm!
- Ugyan, ugyan.
Mindenki tudja, hogy sok éjszakánk volt együtt amit élveztünk.

                - Mindenkivel lefekszel aki          szembejön veled az utcán! Elég!

Csak szembesítettem a tényekkel. Tényleg elegem lett. Annyiban igaza van, hogy sokszor lefeküdtünk és élveztük. Legalábbis egy ideig. Együtt is voltunk, majdnem minden nap nálam aludt és ugyanaz ment. Majd elkezdett másokkal dugni ami tényleg sok volt így mielőtt dobhattam volna, meglepetésemre ő szakított velem. Napokig rosszul éreztem magam, hogy ilyen hülye voltam. Szerencsére ott volt velem Sarah. Mindenhol segített ahol csak tudott. Visszatekerni az időt azt ugyan nem tudta, de mindent megtett annak érdekében, hogy nekem jó legyen.

*Sarah szemszöge*

Nem hazafele mentem, hanem Ethan után.
- Hé!
- Sarah! Szia!- szorosan átölelt ami nagyon jól esett.- Hát te?
- Ki kell fizetned a tartozásod!
- Tényleg sose felejted el?
- S.O.H.A- betűztem le neki, hogy biztosan megértse.
- Mivel fizessek?
- Hívj meg holnap kávézni amit te állsz!
Mivan már azt hittétek le akarok feküdni a legjobb barátommal? Ki csinál ilyet. És amúgy is, csak barátok vagyunk.
- Egyébként, megint segítened kéne!- nézett rám kiskutya szemekkel.
- Igen?- reméltem nem Lisahoz van köze. De persze, hogy hozzá.
- Elkéne játszanunk, hogy együtt vagyunk! Minden nap. Talán leszállna rólam.
- Miért? Suliba már elmondtam neki!
- Azóta írt, hogy több éjszakát akar! Kérlek! Annyiszor viszlek kajálni meg inni meg minden, ahányszor akarod!

Kicsit megsajnáltam. Több dolog miatt nem akartam a kamu kapcsolatunkat. Például: csókolózni kellene. Ami alapból nem nagy cucc mert már megtörtént. Viszont nem azért mert már volt köztünk valami. Nem, nem. Azért mert csókolózni tanított. Igen ilyen létezik. Második probléma: lehet, hogy egymásba esnénk. Ez azért lenne baj, mert hát lehet fizetnünk kéne érte. A barátságunkkal. Szóval nem nagyon akartam ezt az egészet, de ha rajtam múlik ( márpedig rajtam IS múlik ) nem lesz köztünk semmi.

- Jó legyen!
Megbeszéltünk mindent és azt, hogy a barátainknak a terveinket is elmondjuk. Azt a részét, hogy csak kamu. Reménykedek a legjobbakban.

Mikor hazaértem Dylan nem volt otthon ezért fel is hívtam!
- Merre vagy?
- Nem alszom ma otthon! Csináltam neked reggelit!
- Anyáék?
- Elutaztak!
- Amúgy hol alszol?
Természetesen erre már nem kaptam választ. "Köszi seggfej,, mondtam magamnak majd felvonultam a szobámba.

Másnap

Oké. Egy dolgot szeretnék mondani így hajnal 6-kor! Mi a kurva istenért kell korán kelnem? Igazán jó kedvem volt elhihetitek. A fürdőbe leforrásztam az ujjam úgyhogy tehettem rá vizes ruhát. Utána átestem a küszöbön. Megettem a reggelim. Wow. Az első része a napomnak ahol nem történt semmi szar. Megtapsoltam magam majd elindultam ki az ajtón.

10 perc várakozás után szembesültem azzal a ténnyel, hogy elkések mert késik a busz. Beértem a suliba de alig volt egy-két ember. Azt hittem már becsengettek de valójában egy órával elnéztem az időt és még csak 7 óra volt. Csodás. Nem tudtam mit csináljak, majd megláttam a kémia tanárom ( aki amúgy utál )
- Jó reggelt Mrs.Foster!
- Jó reggelt Ms. Grant. Úgy tűnik ma nem késik el az órámról!
Igen, szeretek elkésni. Főleg kémiáról.
- Hát igen. Elnéztem az órát szóval időben ott leszek kémián, hogy hallgassam a faszságait!
Mikor ezt kimondtam nem realizáltam, hogy a tanárnő áll előttem.
- Hm- tűnt el sértődötten.
Ő az a fajta tanár aki inkább tűri a hülyeséget, nehogy kapjon az igazgatótól és kirúgja. Pláne, hogy amúgy se mennék be hozzá.

Végre megjöttek a többiek. Megvártuk Ethant és beavattuk őket.
- Ki fogad arra, hogy összejönnek?
- Mi? Nem is figyelsz?- csesztem le Liamet.- KAMU
- Én fogadok!- szállt be egyből Carter is.
- Kérlek ne Jane!- mondta Ethan a barátnőmnek.
- Miről van szó?- érkezett meg végül Lisa.
- Hé! Tudtad, hogy járnak?- kérdezte tök higgadtan Jane.
- Milyen butus! Csak színjáték!
- Dehogy!- védett meg minket egyből Liam és Carter.
- Tényleg? Ugyan már. Tudom nagyon jól, hogy Sarah sose jönne veled össze! Te is tudod Ethan!
Erre egy kezet éreztem a derekamon. Majd a fülemhez hajolt.
- Csak csináld utánam!
Bólintottam egyet majd a szánk összeért. Bejutást kért a számba amit természetesen csak a színjáték kedvéért megadtam neki. Baszki nagyon jól csókol. Nem hallottam semmit. Egyszerűen csak én voltam és ő. A srácok nevetése zökkentett ki minket.
- Mi olyan vicces?- kérdeztük szinte egyszerre.
- Kb. 2 perce elviharzott innen Lisa! És ti azóta csókolóztok!- röhögtek ki minket mire mi kicsit megszeppenve meredtünk egymás szemébe.

Több Mint BarátságWhere stories live. Discover now