Mivel hétvége volt nem kellett korán kelnem. Sajnos ez nem tartott sokáig mert megjött a bátyám.
- SZIA HUGI!- kiabált fel nekem.
- BASZÓDJ MEG!- kiabáltam vissza neki.
- NEM AKARSZ LEJÖNNI?
- ELTALÁLTAD! NEM AKAROK!
Úgy döntött inkább fel jön üdvözölni.
- Szia ismét hugi!
- Baszódj meg ismét!
- Megjöttem!- mondta elégedett mosollyal az arcán.
- Látom.- válaszoltam flegmán.
Mikor kiment volna megállítottam.
- Kinél voltál?
- Carter nővérével!- vigyorgott fülig érő szájjal.
- Ugye tudod, hogy Amynek van barátja?
- Hogy mi?
Ezzel kirohant a szobából és a lakásból is mert már csak a bejárati ajtó csapódását hallottam.Visszaalvásra az esély annyi volt mint amennyi faszom. Tehát semmi. Tudtommal nincs faszom, dee a biztonság kedvéért leellenőrzöm. "Huh,, vészhelyzet elhárítva. Jelentem tényleg lány vagyok. Mindegy. Visszatérve mivel nem tudnék aludni a tegnapon járt az eszem. Vajon Ethan komolyan gondolta azt a csókot? Vagy csak megint ivott? Meg kellett tudnom!
❤️JANE❤️
- Szia Jane! Beszélnünk kell! Személyesen!
- HedwigCaffe 10 perc múlva!
Felöltöztem majd el is indultam. Mivel Jane még nem volt itt ezért leültem egy asztalhoz és rendeltem magunknak kávét. Természetesen vanília fagyival!
- Szia mi történt?
- Ethan tegnap megcsókolt.-mondtam majd Jane arca felragyogott.
- Úristen!
Majd látta, hogy én nem vagyok feldobva ezért abbahagyta a mosolygást.
- Ez annyira nagy baj?
- Igen Jane! Nagyon is az! Előtte este lefeküdt Lisaval most meg megcsókolt!
Mire az egész kávézó ránk meredt.- Ezt hangosan mondtam?
Erre csak bólogatott. "Mindent elbaszok!,, Mikor hazaértem ismét elsírtam magam. Nem tudom mit kéne tegyek. Én nem érzek így Ethan iránt. Na jó egy kicsit lehet de. De. Ha most összejövünk mi lesz később? Ezen mondjuk még kurvára ráérek agyalni de a tudat, hogy tönkre mehet a tizen akárhány éve tartó barátságnak na az készít ki. Nem is beszéltem senkivel se a hétvégén. Dylannal is csak akkor ha muszáj volt. Tisztára kikészített egy kis csók. Minden este a közös képeinket néztem. A vidámparkos képeket, a grillezős képeket, filmes estéinket, a mozizásokat. Sőt egy olyat is találtam ahol együtt fürdünk. KÁDBAN! A pici farka és az én pici nőiességem. Hihetetlen, hogy ilyen régóta jóba vagyunk.Erre csak még jobban sírtam. Földre kerültem. Összetörtem. Teljesen!
YOU ARE READING
Több Mint Barátság
RomanceSarah Grant vagyok. 17 éves gimnazista. A legjobb barátomat már 4 éves korom óta ismerem de egy ideje már mást érzek iránta!🥺