*Ethan szemszöge*
Lehet fölmerült bennetek az a kérdés miért nyelveztem Sarahval, amikor simán szájra puszi is lehetett volna. Egyrészt azért mert színjáték volt. Másrészt azért, hogy Lisat meggyőzzük. Harmadrészt lehet kicsit máshogy tekintek már rá. Ezt viszont ő nem tudhatja meg, mert ahogy azt Lisa mondta sose jönne össze velem. Igen pontosan tudom. Ennek örömére leültem egy bárban, hogy eltereljem a gondolataim. Kértem vagy 5 vodka narancsot majd utána tértem át a keményebb alkoholra. Tudom nem így kellene levezetni a stresszt de néha én is kívánom a piát.
.... Nagyon bebasztam. Ezt onnan tudtam, hogy reggel Lisaval ébredtem az ágyban meztelenül. Próbáltam visszaidézni mi történt.Előtte a bárban
- Szia Ethan!
Megfordultam.
- Szia.
- Te be vagy tépve!
- Miből gondolod ezt?- válaszoltam furcsán és dölöngélve.
- Mindenből.
Hazahoztam. Akaratlanul is elkezdtem levenni a pólóját.
- Mi lesz Sarahval?
- Amiről nem tud nem fáj neki.
Erre ő csak csábítóan mosolygott majd elkezdett vadul csókolni. Levette rólam a pólót, majd elkezdte számolni a kockáim. Kicsatolta az övem én pedig a melltartóját hámoztam le róla, majd elkezdtem masszírozni melleit mire hangos nyögések hagyták el a száját. Erre még jobban beizgultam. Kezem egyre lejjebb csúszott a combján miközben tovább játszottak nyelveink. Lehúztuk egymás nadrágját majd letéptem Lisaról a bugyit. Gyorsan felhúztam egy óvszert az álló farkamra. Mielőtt bármit mondhatott volna a lány akivel több éjszakát is eltöltöttem, egy határozott mozdulattal betoltam a férfiasságom Lisaba. Mire hangosan felnyögtünk.
- Gyorshabbhan!- szólt rám.
Majd vadul elkezdtem egyre beljebb tolni a farkam majd kihúztam és újra be. Hangosan nyögött velem együtt. Közben csókcsatát vívtunk.Vissza a jelenbe.
"Baszki,, mondtam magamnak.
- Jó reggelt!- kelt fel mellettem a ribanc.
- MIÉRT CSINÁLTAD EZT? OTT VAN SARAH!- kiabáltam vele, mert tényleg nagyon ideges voltam.
- Azt mondtad amiről nem tud nem fáj neki!
- Lisa menj el a házamból! Most!
Felállt és kisétált. Basszus. Mi lesz Sarahval? El kell neki mondanom. Igaz, kamu a kapcsolat de tőlem kell megtudnia nem a pletykafészektől.
....
YOU ARE READING
Több Mint Barátság
RomanceSarah Grant vagyok. 17 éves gimnazista. A legjobb barátomat már 4 éves korom óta ismerem de egy ideje már mást érzek iránta!🥺