5.

226 16 5
                                    


Nasledujúcich pár dní bolo pokojných, čo podľa Cary a Adama bola len predzvesť niečo zlého. Hoci sa nič nedialo, ale bolo cítiť dusnú atmosféru, hlavne keď sa Adam dozvedal, čo všetko robili ľudia zo Spoločnosti v iných komunitách. Bolo to pre neho veľmi ťažké, počúvať ako jeho priatelia prichádzajú o svoje domovy a životy. Ale vedel, že už je neskoro aby sa priznal. Vedel, že už nemôže cúvnuť.

„Adam čo sa deje?" Prerušil ho z jeho pochmúrnych myšlienok Simon.

„Čo by sa malo diať? Všetko je v poriadku." Nechcel sa s ním rozprávať. Nechcel sa vyrušovať v plánovaní jej úkrytu.

„Vidím, že sa niečo deje a určite to nie je v poriadku. Ty aj Caroline ste v poslednom čase divní. Chodíte ako duchovia a nič Vás nezaujíma. Preto chcem vedieť, čo sa deje a ..."
„Nič sa nedeje čo by sa nedalo vyriešiť. Netráp sa tým, my len musíme niečo vybaviť a ... potom to bude lepšie."
„Nemám rád keď ma z niečoho vynechávaš." Povedal mu Simon po chvíli.

„Ja viem, ale ... toto je niečo čo sa ťa netýka a preto nechcem aby si sa tým zaťažoval." Snažil sa ho Adam presvedčiť. Nechcel aby po tom Simon začal pátrať, lebo nevedel ako dlho by to pred ním ešte dokázal skrývať.

„Dobre, ale keď by sa niečo pokazilo tak mi to povieš však?" Zrazu akoby Adam zamrzol. Nevedel prečo, ale mal pocit, že Simon možno niečo vie, alebo len tuší. Ale bolo to divné, že sa to pýtal. Nikdy nebol takýto a vždy mu stačilo povedať, že je všetko v pohode a bol pokoj. Ale teraz niečo nebolo v poriadku.

„Samozrejme, že by som ti povedal, keby je niečo zle. Len je toho v poslednom čase veľa a ... Hovoril ti niekto niečo?" Musel sa ho to spýtať. Hoci vedel, že sa s Caroline dohodli, že Simonovi nikto nič nepovie, ale nemohol jej dôverovať. Obával sa toho, že by do tohto zatiahla aj Simona. A to nechcel.

„Nie tak celkom. Len Amy spomínala, že ľudia zo Spoločnosti niekoho hľadajú a vraj sa zajtra objavia aj u nás. Som si myslel, že ak si preto takýto." Adam nevedel čo by mal na to povedať. Bol prekvapený, že o tom Amy vedela a že to povedala Simonovi. Ale najviac sa obával toho, že ak sa náhodou ona dostane k fotke, tak bude vedieť o koho sa jedná. A to nebolo dobre.

„A.. nevieš odkiaľ to vie Amy?" Musel vedieť kto jej to povedal. Lebo ani jeho zdroj nevedel, že kedy prídu k nim. Preto už niekoľko dní riadne nespal.

„To neviem, ale ak chceš tak sa jej to môžem spýtať." Odpovedal mu Simon. Bol rád, že mohol aj on niečo nové povedať Adamovi, lebo v poslednom čase mal pocit, že je úplne mimo a nič nevie. Ale kvôli Amy sa dostal aj on do vedenia.

„To nemusíš. Ja len či náhodou to nevieš, či je to pravda alebo si to len ... nevymyslela."

„To by nespravila. Neviem prečo si to o nej myslíš? Ona je v pohode a chcela mi len povedať, to čo mi nehovoríš ty." Zakričal na neho Simon a vybehol z domu. A hoci chcel ísť Adam za ním, nemohol ísť. Ak bola pravda to čo povedala Amy tak sa musia s Caroline pripraviť na to príde. A mali by to spraviť čo najskôr, pretože nikto nevedel ako presne sa budú ľudia zo Spoločnosti správať.

------

V tom istom čase ako sa Adam finálne pripravoval na príchod Spoločnosti, Cara sedela doma a rozmýšľala ako veľmi môže ublížiť ľudom, ktorých má rada. Aj keď to nerada hovorila mala rada aj Adama i keď nebol vždy milý. Ale v poslednom čase bol k nej milý a snažil sa jej pomôcť. A za to sa nenávidela. Nenávidela to, že ho donútila aby zahodil všetko čomu veril bez toho aby poznal jej príbeh. Vedela, že ak by poznal pravdu, tak by ju udal a ona by sa musela vrátiť naspäť.

„Caroline, si tu?" Prerušil ju Simon, ktorý prešiel k nej domov.

„Ahoj tu som. Veď by som si nenechala otvorené dvere." Zasmiala sa. Bola rada, že prišiel i keď ho nečakala. Ale verila, že ju trošku rozveselí a privedie na iné myšlienky.

„Jasné, ja viem, len obaja s Adamom ste v poslednom čase nejako mimo a nečudoval by som sa keby si zabudla." Smial sa. Ale videla som, že ho to trápi. Vedela som , že v poslednom čase sa mu Adam nevenuje. A vedela, že opäť za to môže ona.

„Viem, má toho v poslednom čase veľa." Snažila sa zastať Adama.

„Hej, ale je neznesiteľný. Žije akoby vo svojom svete a mňa ignoruje. Dokonca som mu včera povedal, že idem na rande a on nič. Akoby ma ani nepočul." Povedal Simon.

„Nevedela som, že máš nejaké dievča." Začudovala sa Cara. Nikdy nikoho nespomínal, preto bola prekvapená.

„Nemám, boli sme len párkrát trošku spolu von a zatiaľ je to len na začiatku, takže som to ešte nikomu nepovedal. Len som chcel aby to vedel Adam a jemu je to jedno."
„Nie je mu to jedno. Uvidíš, o pár dní bude opäť starý Adam späť." Zasmiala sa nasilu Cara.

„Možno a možno aj nie. Ale to ty vieš asi lepšie ako ja. Veď ste spolu s Adamom. Čiže asi vieš lepšie o tom všetkom čo sa deje v jeho živote ako ja." Povedal Simon a Cara ostala prekvapená z toho čo jej povedal.

„Ako to myslíš, že sme spolu. Sme len kamoši a..."
„Jasné, nemusíš nič predstierať, Adam mi všetko povedal....."

Slobodná láskaWhere stories live. Discover now